AppleTV niet meer zichtbaar in Itunes discussie in Apple TV - 1e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Apple freaks, ik heb een 1e generatie AppleTV die, ondanks opnieuw connecten aan het modem (waar hij 'afgevallen' was) niet meer te zien is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
AppleTV niet meer zichtbaar in Itunes
Hallo Apple freaks, ik heb een 1e generatie AppleTV die, ondanks opnieuw connecten aan het modem (waar hij 'afgevallen' was) niet meer te zien is in m'n Itunes.
Wat gebeurt er: Als ik hem vervolgens opnieuw wil connecten aan mn computer (MacBook pro), geeft Apple TV de code die ik in moet toetsen op mn compie, maar geen teken van leven in Itunes van de AppleTV of een schermpje waar ik de code in moet voeren. Komt iemand dit probleem bekend voor? Is het een instelling in een van beide applicaties/systemen? Als simple user ben ik echt lost...hellup??! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
appletv, connect, error, itunes, verbindingsproblemen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacten niet meer zichtbaar | SG3i | iPhone algemeen | 4 | 24-09-12 16:35 |
Windows: iPad niet zichtbaar in iTunes via Wi-Fi | brugge2 | iTunes | 8 | 15-02-12 10:55 |
iphone en ipod touch niet meer zichtbaar in itunes en windows | richardM1978 | iTunes | 0 | 12-09-10 11:56 |
|
|