Contacten niet meer zichtbaar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een probleempje, mijn contacten zijn niet meer te zien in mijn 'Telefoon' app onder contacten, maar nog wel als ik bij recent ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacten niet meer zichtbaar
Hallo,
Ik heb een probleempje, mijn contacten zijn niet meer te zien in mijn 'Telefoon' app onder contacten, maar nog wel als ik bij recent kijk en in Whatsapp zijn ze er ook nog gewoon. Hoe komt dit, en hoe los ik dit op? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je de groep van contacten niet per ongeluk veranderd? Ga naar contacten in je homescreen -> groepen (linksboven) -> selecteer 'alle contacten'. Ik hoop dat dat het euvel verhelpt. Succes!
|
|
|||
|
|||
Ik had dat ook. Ik heb contacten teruggevonden in de folder Hulpapps.
|
|
|||
|
|||
Het probleem is verholpen, Contacten syncen uitgezet bij de iCloud instellingen, probleem verholpen, toch bedankt!
|
|
|||
|
|||
Bovenstaande heb ik nu na installatie IOS 6
Ik kan nog wel alle whats app berichten lezen echter alleen met telefoonnummer en zonder naam?? Hoe krijg ik weer een naam bij het telefoonnumer?? bvd, alvast voor je evt. reactie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacten niet zichtbaar in wagen | brecht99 | iPhone algemeen | 1 | 22-10-09 15:56 |
Iphone applicaties niet zichtbaar in scherm en contacten kwijt! door update | nick22 | iPhone Apps | 1 | 28-06-09 15:29 |
Oude contacten niet zichtbaar op iPhone | Cmdaulnis | iPhone algemeen | 2 | 17-08-08 19:24 |
|
|