Na update 6.0 werkt iphone niet meer met eigen Wi-Fi, maar selecteert hem wel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone heb ik geupdated naar ios 6.0. Dit ging goed, totdat ik mijn iphone weer moest instellen. Tijdens het selecteren van mijn Wi-Fi, werd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na update 6.0 werkt iphone niet meer met eigen Wi-Fi, maar selecteert hem wel
Mijn iphone heb ik geupdated naar ios 6.0. Dit ging goed, totdat ik mijn iphone weer moest instellen. Tijdens het selecteren van mijn Wi-Fi, werd dit niet als een werkend Wi-Fi herkend. Ik heb de update afgemaakt op een Wi-Fi netwerk van iemand anders. De update is uiteindelijk goed gelukt, maar de Wi-Fi thuis werkt nog steeds niet. Ook niet bij iphones van mijn vrienden met ios 6. De iphones maken verbinding met het netwerk, maar daar houdt het mee op. Echter, mijn laptop werkt nog steeds wel prima op het Wi-Fi netwerk. Alles heb ik geprobeerd: Op de iphone netwerk herstellen, aangeven dat ie het netwerk moet vergeten, en vervolgens de gegevens handmatig ingegeven. De experiabox gereset en later ook volledig laten opstarten. Geen resultaat. Wi-Fi wordt wel herkend, maar werkt dus niet. Apps, mail en internet blijven doordraaien. Op 3G en op Wi-Fi bij anderen werkt alles wel. Het rare is, dat mijn iphone met 5.1 geen problemen had met het Wi-Fi netwerk. Wie heeft de oplossing? Ik heb gezocht in het forum, maar geen oplossing gevonden. Dank jullie wel alvast voor de reacties.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien je router/modem een keer resetten?
Heb je al gekeken of je draadloos niet op Mac filtering staat? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ga eens kijken in de iOS 6 Beta draad voor mogelijke oplossingen. http://forum.iculture.nl/f133/develo...ngen-ios6.html |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
het gaat om de experiabox type H220N. De KPN heeft inmiddels een update voor het modem uitgebracht om het probleem op te lossen. Omdat wij de experiabox via TriNed hebben, wordt die update niet automatisch op onze experiabox gezet. TriNed heeft aangegeven binnen 5 tot 10 werkdagen ook met een update te komen voor al hun modems en wordt dan automatisch geïnstalleerd. We moeten dus nog even geduld hebben, maar het wordt opgelost.
|
Labels |
ios 6.0, update, wi-fi problemen, wi-fi werkt niet |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beller hoort mij niet maar ik hem wel... alles geprobeerd | Ruud V | iPhone algemeen | 7 | 09-02-13 20:27 |
iPhone 4 wil niet meer opladen maar maakt wel connectie met iTunes. | Bas361 | iPhone algemeen | 15 | 05-07-12 13:19 |
Waterschade 3GS connect niet met itunes maar werkt wel | Baggio13 | iTunes | 3 | 06-11-10 21:07 |
Iphone werkt niet meer, maar synchronisatie doet het wel. Help? | Lindajuschtel | iPhone algemeen | 2 | 23-08-10 11:01 |
Wel Wi-Fi verbinding, maar werkt niet met Safari | erwinKrol | Wi-Fi | 3 | 21-12-08 03:08 |
|
|