probleem met software update discussie in Apple TV - 1e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi ok heb een vraag ik kan geen software updaten op mijn appel tv 1 er ziet nu software 2.03 op maar ik heb alles ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
probleem met software update
hoi
ok heb een vraag ik kan geen software updaten op mijn appel tv 1 er ziet nu software 2.03 op maar ik heb alles al geprobeertmaar niets lukt wie weet wat ik nog meer kan doen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
En wat wil je er dan op zetten aan software?
Oh een update van appletv OS. |
|
|||
|
|||
Op de Apple TV 1 draait OS X 10.4.x Tiger en daar zijn geen updates meer voor.
|
|
|||
|
|||
ik wil de appel tv 1 jailbreaken maar dat lukt niet ik kan die software niet updaten, maar als julli iets weeten hoe ik dat moet doen dan hoor ik het graag van julli aan gezien ik helemaal niets af weet ben pas bezig met de appel
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 oktober 2012 om 23:41 ---------- en hoe moet ik hem dan jailbreaken of kan dat niet met deze |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan wel aTV Flash installeren: aTV Flash | FireCore |
|
|||
|
|||
hoe moet ik deze dan instaleeren en wat is de meer waarde daar van
|
|
||||
|
||||
$39,95 betalen en dan deze instructies volgen:
Installing aTV Flash : FireCore Support Succes! Meerwaarde weet ik niet (heb geen ATV), maar timosha vast wel.
|
|||
|
|||
maar er moet toch een andere manier zijn ik heb nu software 2.3 er op zitten en moet ik echt bijna 40 euro betaalen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
maar ik moet me software updaten en dat lukt dus niet bij mijn appel tv1 ik heb nu software 2.3 er op zitten en ik wil geen 40 euro betaalen voor een sofrware wat ik maar 1 x gebruik
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iClarified - AppleTV - AppleTV Firmware Download Locations http://support.apple.com/kb/TS3116 Succes verder |
|
|||
|
|||
ik kom er echt niet uit wat ik moet doen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTouch 2g met software probleem | timkoper | iPhone algemeen | 4 | 16-06-11 19:51 |
Windows: Geen verbinding met Iphone-software-update-server | matias1989 | iTunes | 5 | 03-05-11 22:18 |
Update software - geen internet meer met G3 | KIN174 | Overige providers Nederland | 56 | 07-12-10 08:03 |
|
|