Apple TV lijkt vast te lopen. discussie in Apple TV - 1e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een Apple TV eerste generatie opnieuw ingesteld, om hem helemaal leeg te maken. Toen ik hem vervolgens wilde aanzetten, deed hij het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple TV lijkt vast te lopen.
Hallo,
Ik heb een Apple TV eerste generatie opnieuw ingesteld, om hem helemaal leeg te maken. Toen ik hem vervolgens wilde aanzetten, deed hij het niet meer goed. Hij gaat aan en ik krijg eerst het appletje en dan het filmpje te zien, en dan het codescherm (voor iTunes), dat blijft één seconde in beeld en dan komt het appeltje weer, en dan weer het codescherm, met een andere code. Dit blijft zo door gaan. Het lijkt wel of hij steeds opnieuw start. Ik heb hem ook al aangesloten op de computer maar het helpt niet. Mvg, Thomas |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer hem in de DFU mode te herstellen via itunes
|
|
|||
|
|||
Een Apple TV 1 in Device Firmware Upgrade (DFU) mode zetten? Hoe doe je dat? En welke firmware ga je dan herstellen?
@Thootje23 Kijk eens in onderstaande draad voor mogelijke oplossingen: http://www.apple.com/support/appletv/1st_generation/ |
Labels |
apple tv, itunes, starten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Films Lopen Vast met atvFlash | DoP | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 16-02-12 23:16 |
Twitter applicaties (o.a. Osfoora) lopen vast! | vangorkum | iPhone Apps | 2 | 25-03-11 11:31 |
Cydia apps lopen vast | Deneelson | Jailbreak apps en thema's | 4 | 15-10-10 16:54 |
Al mijn geinstaleerde apps lopen vast | KoenvW | iPhone Apps | 100 | 15-05-10 21:40 |
Programma's lopen vast | DrevanderZanden | iPhone algemeen | 2 | 19-05-08 02:16 |
|
|