Films Lopen Vast met atvFlash discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Als ik een .mkv bestand afspeel gaat die elke keer bufferen en op een gegeven moment krijg ik de melding dat mijn netwerkverbinding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Films Lopen Vast met atvFlash
Hallo allemaal,
Als ik een .mkv bestand afspeel gaat die elke keer bufferen en op een gegeven moment krijg ik de melding dat mijn netwerkverbinding te traag is, is dit op te lossen door de appletv met de router te bekabelen of zijn er ook nog andere mogelijkheden? alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Twitter applicaties (o.a. Osfoora) lopen vast! | vangorkum | iPhone Apps | 2 | 25-03-11 11:31 |
Cydia apps lopen vast | Deneelson | Jailbreak apps en thema's | 4 | 15-10-10 16:54 |
Al mijn geinstaleerde apps lopen vast | KoenvW | iPhone Apps | 100 | 15-05-10 21:40 |
Vast lopen bij opstarten ipod touch 2g | gamertje | iPhone algemeen | 6 | 18-11-09 18:04 |
Programma's lopen vast | DrevanderZanden | iPhone algemeen | 2 | 19-05-08 02:16 |
|
|