Vast lopen bij opstarten ipod touch 2g discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een ipod touch 2g van ongeveer een paar maanden oud. Had hem gejailbreakt op versie 3.0 en nu sinds eergister zit ik met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vast lopen bij opstarten ipod touch 2g
Ik heb een ipod touch 2g van ongeveer een paar maanden oud. Had hem gejailbreakt op versie 3.0 en nu sinds eergister zit ik met een probleem.
Ik had gister wat spellen gedownload en geinstalleerd. Daarna open ik me ipod en zie ik dat hij op een apple logo staat. Ik denk wat is dit probeer hem in restore te zetten door HOME + Aan/ uit in te drukken. Lukt niet na 10 minuten knipperd het scherm en laat hij op nieuwe het apple logo. Precies hetzelfde probleem is er geen oplossing om hem met een programma in Restore mod te zetten? Ik werk trouwens op een Windows Vista met itunes 9.1. Verder gaat het hier om een ipod touch 2g ik weet dat het een iphone forum is maar ik ken geen beter forum dan deze die nederlands is . Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer eens te herstellen via DFU (zie onze Wiki voor uitleg daarover)..
|
|
|||
|
|||
Ik krijg me ipod niet uit:S Ik druk home + aan en uit in maar hij gaat niet uit.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Het apple logo blijft komen verder niks hoor
|
|
||||
|
||||
DFU werkt altijd. Probeer het nogmaals dan zodat je kan herstellen in iTunes.
|
|
|||
|
|||
Ik krijg hem niet uit zoals vermeld. En druk terwijl het apple logo daar staat.
Home + Aan en uit 10 seconden Daarna 10 seconden alleen home Werkt niet. Elke keer gaat hij na 10 minuten ongeveer over dat wist ik dus ik ging toen precies Home + Aan en uit 10 seconden Daarna 10 seconden alleen home Hij komt in restore modem ik restore hem nu maar gewoon ik kijk wel wat er gebeurd Laatst gewijzigd door King1987; 18-11-09 om 20:11. Reden: Edit knop gebruiken aub. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G data backuppen via recovery mode (loopt vast bij opstarten) | mohf | iPhone algemeen | 1 | 26-08-10 00:40 |
ipod touch 3G zit vast tijdens formatteren wil net opstarten lukt niet | sensen61 | iPhone algemeen | 0 | 22-08-10 18:56 |
Iphone 3GS loopt vast bij opstarten. (na herstel) | Franko | iPhone algemeen | 6 | 28-02-10 17:26 |
iPhone loopt vast bij opstarten | vlees91 | iPhone algemeen | 5 | 11-07-09 14:08 |
|
|