//

ipod touch 3G zit vast tijdens formatteren wil net opstarten lukt niet

ipod touch 3G zit vast tijdens formatteren wil net opstarten lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, ik gebruik deze ipod touch 3G 2 weken ik had hem naar IOS 4.0 geupdate dat ging goed maar ik vond 4.0 langzaam battarije ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-08-10, 17:56
sensen61 sensen61 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Exclamation ipod touch 3G zit vast tijdens formatteren wil net opstarten lukt niet

hoi,
ik gebruik deze ipod touch 3G 2 weken ik had hem naar IOS 4.0 geupdate dat ging goed maar ik vond 4.0 langzaam battarije gingen snel op cydia ging langzaam daarom wouw ik eerst de rotzooi verwijderen dus ik ging hem formatteren dat ging niet zo goed ik liet hem 1 dag aanstaan maar hij blijft nog steeds bij die foto van die apple niet de eerste maar wanneer hij net wil opstarten loopt hij vast en ik kan hem niet uitzetten alleen opnieuwe starten dus ik kan hem niet in DFU zetten en itunes herkent hem niet
alleen een ding valt mij op dat bij het opstarten dat rond dingtje nog steeds normaal draait voor de apple teken kan iemand mij helpen


opgelost heel lang reset gaat hij uit dan dfu mode aansluiten aan itunes fabriekinstellingen dan van 4.0 naar 3.1.3

Laatst gewijzigd door sensen61; 23-08-10 om 18:07.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iphone 3gs zit vast op 3.1.2, ik wil naar 3.1.3 sk8n Jailbreak 0 27-06-10 10:10
iPOd touch 2.2.1. Jailbreak lukt niet ppg Archief 3 11-02-10 19:42
Vast lopen bij opstarten ipod touch 2g gamertje iPhone algemeen 6 18-11-09 17:04
Iphone loopt vast tijdens het opstarten! Mirrage Archief 7 30-07-08 23:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:56.