//

iPhone 3G data backuppen via recovery mode (loopt vast bij opstarten)

iPhone 3G data backuppen via recovery mode (loopt vast bij opstarten) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey iphoneclub, Ik heb een iPhone 3G 8GB zwart en heb hulp nodig. Ik heb gisteren mijn CPU te overclockt van 412mhz naar 600mhz. Lukte ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-08-10, 16:57
mohf mohf is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard iPhone 3G data backuppen via recovery mode (loopt vast bij opstarten)

Hey iphoneclub,

Ik heb een iPhone 3G 8GB zwart en heb hulp nodig.


Ik heb gisteren mijn CPU te overclockt van 412mhz naar 600mhz. Lukte goed en mijn iphone werd veel sneller.

Toen ging ik hem underclocken (dom van mij): ik ging naar 200mhz en toen naar 75 mhz, waartussen ik geen verschil mee merkte. Ik dacht dus dat 412 mhz het minimum was.

Toen heb ik dus geprobeerd hem terug te draaien naar 620 mhz. (iphone 3g is underclockt van 620 naar 412 mhz vandaar)

Toen ik hem rebootte, kreeg ik echter een laadbalkje op het scherm. (ik dacht WTF?)


Om het kort te maken, dit is het enige wat mijn iphone sinds dien doet als ik hem aan zet:

- 20 sec Apple logo.
- 20 sec gekleurde strepen aan de bovenkant (=gejailbreakd) EN ik zie een loading cirkel op de apple logo
- loading circle stopt. iPhone blijft 10 min vastzitten.
- iPhone reboot zichzelf en alles gebeurd weer opnieuw.

Recovery mode werkt. iTunes zegt dan dat ik hem moet herstellen.

Maar ik wil hem niet herstellen want ik heb heel veel belangerijke data op mijn iphone die ik niet kwijt wil en GEEN backup van heb! (ik sluit mijn iphone nooit aan op pc, ook jailbreak via jailbreakme.com gedaan)

Weet iemand hoe ik mijn iPhone geheugen kan binnendringen om data te kopieren (zoals ik dat met SSH doe, maar nu via USB) via de recovery mode?

Ik wil:
- of mijn data van de iphone backuppen
- of ik wil die file weer openen die ik heb geedit om hem te corrigeren. (waarschijnlijk heb ik een nulletje teveel/teweinig gedaan toen ik van 75 naar 620 mhz ging)

Laatst gewijzigd door mohf; 25-08-10 om 17:36. Reden: typo's
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-08-10, 00:40
mohf mohf is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Unhappy

Echt niemand die me kan helpen?

Ik heb dit topic al minstens 15 keer gecontrolleerd, nog steeds geen reactie...

Ik zit op dit moment zonder telefoon
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Bij het opstarten iPhone in recovery mode gevonden Guest-20180925190238 iTunes 1 23-01-11 12:38
Iphone 3GS loopt vast bij opstarten. (na herstel) Franko iPhone algemeen 6 28-02-10 17:26
iPhone loopt vast bij opstarten vlees91 iPhone algemeen 5 11-07-09 14:08
In recovery mode na opstarten?! VLB iPhone algemeen 4 15-05-08 12:49
In recovery mode na opstarten?! VLB Archief 1 15-05-08 02:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:07.