Bug in iOS4? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een poosje geleden een kleine bug gevonden in iOS 4. zouden jullie eens willen kijken of jullie er ook 'last' van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bug in iOS4?
Hallo allemaal,
Ik heb een poosje geleden een kleine bug gevonden in iOS 4. zouden jullie eens willen kijken of jullie er ook 'last' van hebben? Stappenplan: 1. Start de iPc app op 2. Zoek een artikel op met een YouTube filmpje 3. Start het YouTube filmpje en wacht tot het filmpje geladen is 4. Nu multitasken starten en van links naar rechts swipen Als het goed is, zie je nu ipv het logo van de muziek app, het logo van iPc! Kunnen jullie dit ook? Of ligt het probleem in mijn iPod? Of ligt het probleem aan de iPod, en niet in de iPhone? (werkt trouwens ook met andere apps, zoals Twitter) Ik hoor het wel! Job Ps. Ik weet niet of dit topic hier thuis hoort... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3GS custom iOS4.0 naar custom iOS4.1 lukt steeds niet | bruut | Jailbreak | 2 | 01-11-10 10:27 |
Nieuwe iOS4 BUG gevonden. | iMarnick | iPhone algemeen | 18 | 10-07-10 14:25 |
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4 of 3.1.3 met spirit->312>IOS4 Jailbreak | mdiersma2 | Jailbreak | 68 | 08-07-10 23:13 |
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4->312>IOS4 Jailbreak | mdiersma2 | Jailbreak | 1 | 25-06-10 02:24 |
Upgrade van iOS4-GM naar iOS4-Final lukt niet | jpwoesthuis | iPhone algemeen | 6 | 23-06-10 11:24 |
|
|