Bij het opstarten iPhone in recovery mode gevonden discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij het opstarten van iTunes (OS X) krijg ik het bericht dat er een iPhone in recovery mode gevonden is, ook als er geen iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bij het opstarten iPhone in recovery mode gevonden
Bij het opstarten van iTunes (OS X) krijg ik het bericht dat er een iPhone in recovery mode gevonden is, ook als er geen iPhone aangesloten is.
Sluit ik een iPhone aan zie ik twee iPhones, de juiste en diegene in recovery mode. Is er iemand dit probleem al tegengekomen en weet hoe ik die "spook" iPhone in recovery mode kan verwijderen uit iTunes? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Opgelost
Probleem opgelost. Draadje mag op slot.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iphone start jailbreak ging goed maar na opstarten gaat de telefoon op recovery mode | ridouan | Jailbreak | 3 | 08-09-10 10:40 |
iPhone 3G data backuppen via recovery mode (loopt vast bij opstarten) | mohf | iPhone algemeen | 1 | 26-08-10 00:40 |
Bij het opstarten van telefoon in DFU mode | jevousaime3 | Archief | 1 | 28-01-10 18:12 |
In recovery mode na opstarten?! | VLB | iPhone algemeen | 4 | 15-05-08 12:49 |
In recovery mode na opstarten?! | VLB | Archief | 1 | 15-05-08 02:32 |
|
|