JB iphone op 2 pc's discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik vertrek binnenkort op skivakantie naar Oostenrijk. Ik heb mijn iphone thetered JB. Nu vroeg ik me af of ik itunes op mijn vriendin ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
JB iphone op 2 pc's
Hoi,
Ik vertrek binnenkort op skivakantie naar Oostenrijk. Ik heb mijn iphone thetered JB. Nu vroeg ik me af of ik itunes op mijn vriendin haar laptop moet installeren om ALS ik hem zou moeten herstarten ik dat toch nog kan doen .... Is itunes nodig om de redsnow reboot uit te voeren of is enkel die 2 bestandjes (de .exe en de firmware) voldoende? Of gaat geen één van beide? Mvg TOmmy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
er staat nergens iets over iTunes op die site van redsn0w, maar wel idd dat je de firmware van je 3gs nodig hebt.
|
|
||||
|
||||
Je hebt alleen de FW en het .exe'tje nodig om dit uit te voeren.
|
|||
|
|||
ok thanx, dan kan ik met een gerust gemoed naar Oostenrijk trekken met m'n JB iPhone Bedankt voor de snelle en duidelijke hulp, hier mag een slotje op
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|