xbmc verbinden met externe hdd (AppleTV2) discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben sinds kort in het bezit van een AppleTV2. Hier heb ik ondertussen al XBMC op geïnstalleerd. Thuis heb ik een airport extreme staan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
xbmc verbinden met externe hdd (AppleTV2)
Ik ben sinds kort in het bezit van een AppleTV2. Hier heb ik ondertussen al XBMC op geïnstalleerd.
Thuis heb ik een airport extreme staan met daarop een externe hdd aangesloten. Ik vroeg mij af of het mogelijk was om vanaf de hdd rechtstreeks film te streamen op de atv2. Ik heb al paar dagen zitten zoeken op google maar ben er nog altijd niet uitgeraakt. Is er iemand die mij kan helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
atv2, externe hdd, streaming, xbmc |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Synchroniseren met externe HDD? | Thijmen | iTunes | 2 | 08-02-11 22:18 |
Ipad verbinden met externe harde schijf | jereon24 | iPad algemeen | 7 | 21-01-11 16:04 |
Update appleTV2 | bassmanjunior | iPhone algemeen | 1 | 18-12-10 10:33 |
Tips voor Ipad op reis en externe HDD via Connection Kit | brian0404 | iPad accessoires en onderdelen | 11 | 12-10-10 17:31 |
[1.1.1] Iphone als externe hdd laten werken | Guest-20201108204737 | iPhone algemeen | 6 | 22-01-08 13:07 |
|
|