Synchroniseren met externe HDD? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een Mac Mini en wil daar mijn Iphone 4 mee synchroniseren. Probleem is dat de harde schijf van de Mini bomvol ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Synchroniseren met externe HDD?
Hallo allemaal,
Ik heb een Mac Mini en wil daar mijn Iphone 4 mee synchroniseren. Probleem is dat de harde schijf van de Mini bomvol zit (is maar 160gb). Nu wil ik graag een externe harde schijf aanschaffen. Maar nu vroeg ik mij af of ik ALLES wat met de Iphone gesynchroniseerd moet worden op de interne harddisk moet staan. Ik wil bijvoorbeeld films synchroniseren die enkel op de externe harde schijf staan, en niet op de harde schijf van de Mini zelf. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Groetjes Thijmen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het maakt niet uit waar de dingen staan. Zolang ze maar (opnieuw) in iTunes geïmporteerd zijn.
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Itunes vanaf draagbare hdd | memphis | iTunes | 1 | 20-03-11 00:17 |
Tips voor Ipad op reis en externe HDD via Connection Kit | brian0404 | iPad accessoires en onderdelen | 11 | 12-10-10 17:31 |
Mac OS X: iPhone synchroniseren werkt niet icm externe harde schijf | JustOleg | iTunes | 0 | 09-11-09 17:03 |
Windows: Itunes met muziek op Externe HD | sancaman | iTunes | 4 | 15-06-09 15:31 |
[1.1.1] Iphone als externe hdd laten werken | Guest-20201108204737 | iPhone algemeen | 6 | 22-01-08 13:07 |
|
|