//

Iphone op 4.1 kan geen reservekopie terugzetten van 4.2.1

Iphone op 4.1 kan geen reservekopie terugzetten van 4.2.1 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Laatst heeft mijn vader zijn iPhone per ongeluk geupgrade naar 4.2.1. Nu heb ik het toestel vandaag gedowngrade naar 4.1 omdat de shsh daarvan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-01-11, 20:02
mathijs_ mathijs_ is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 10
Standaard Iphone op 4.1 kan geen reservekopie terugzetten van 4.2.1

Hallo,

Laatst heeft mijn vader zijn iPhone per ongeluk geupgrade naar 4.2.1. Nu heb ik het toestel vandaag gedowngrade naar 4.1 omdat de shsh daarvan waren opgeslagen. Nu staat er keurig 4.1 op het toestel, alleen kan ik de reservekopie die gemaakt is met 4.2.1 niet terugzetten. Hij zegt dat de toestelsoftware te oud is en dat ik moet upgraden naar 4.2.1 om het terug te zetten. Maar dit wil ik natuurlijk niet!

Is er een manier om toch de reservekopie terug te zetten met behoud van deze firmware?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-02-11, 20:01
V70ORD5 V70ORD5 is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: NW Friesland
Berichten: 90
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem, maar het enthousiaste publiek hier laat het helaas afweten met de reacties.
Ga maar ff door met googlen.

@Mathijs heb jij intussen al een oplossing?
__________________
Wachten op de 5.....
  #3  
Oud 08-02-11, 12:39
mathijs_ mathijs_ is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 10
Standaard

Ik heb helaas nog geen oplossing. Ik was genoodzaakt om een eerdere reservekopie gemaakt met 4.1 terug te zetten en de nieuwe gegevens er dan maar niet op te zetten. Het het scheelde gelukkig maar een een paar weken. Dus agenda items van die tijd opnieuw invoeren en de sms'jes enzo, tja das dan jammer.
  #4  
Oud 08-02-11, 13:07
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Je kan wel zaniken dat niemand hierop lijkt te willen reageren - het is simpelweg niet mogelijk. Als je idd je huiswerk had gedaan had je via Google kunnen uitvinden dat je wel via SSH (jailbreak vereist) bepaalde gegevens uit een 4.2.1 backup kunt terugzetten, handmatig o.a. savegames. Sms'jes blijkt dan weer behoorlijk lastig. Dat is wat ik er destijds over gevonden had toen ik met dit probleem zat. Ik ben destijds uiteindelijk 'gered' door het uitkomen van de relatief snelle 4.2.1 voor m'n 3G.

Laatst gewijzigd door ballegooier; 08-02-11 om 13:09.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na terugzetten reservekopie geen 3g meer twaalfuur iPhone algemeen 0 02-12-10 17:38
kan geen reservekopie meer maken of terugzetten pieterwillems iPhone algemeen 2 13-11-10 21:46
kan reservekopie niet terugzetten Guest-20191103144301 Archief 1 13-11-10 18:37
kan geen reservekopie maken van iPhone sjef.peeters iTunes 1 10-09-10 20:55
iPhone: Reservekopie terugzetten van Jailbroken iphone Shorty007 Jailbreak 24 15-08-09 21:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:20.