Albumcover alleen zichtbaar eerste nummer airplay discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het probleem dat als ik muziek vanuit mijn iPhone 3GS of iPad 2 (beide ios 5.0) via Airplay naar mijn Apple TV 2 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Albumcover alleen zichtbaar eerste nummer airplay
Ik heb het probleem dat als ik muziek vanuit mijn iPhone 3GS of iPad 2 (beide ios 5.0) via Airplay naar mijn Apple TV 2 (4.4.2) stream, alleen bij ieder eerste afgespeelde nummer van een album, het albumcover verschijnt. Op de iPhone en iPad blijven de covers wel gewoon zichtbaar.
Zijn er meer mensen met dit probleem en heeft er iemand een oplossing voor? Alvast bedankt! Laatst gewijzigd door slaxxx1; 06-11-11 om 19:44. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb het zelfde probleem, geen idee ook hoe ik het op kan lossen hopelijk kan iemand ons helpen.
|
|
||||
|
||||
Yep, hier ook.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gemiste oproepen alleen nummer | madfred | iPhone algemeen | 1 | 11-09-11 01:25 |
AirPlay alleen geluid | CasperBoone | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 10-07-11 14:23 |
apple logo alleen zichtbaar | nokray | Archief | 1 | 26-01-10 17:21 |
Muziek: Albumcover alleen bij 1e nr. album | koenverbruggen | Muziek, foto & video | 5 | 21-09-09 18:54 |
|
|