Albumcover alleen bij 1e nr. album discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn coverflow helemaal in orde gemaakt. Maar in het normale afspeelvenster zie ik alleen bij het eerste nummer van het album de hoes, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Albumcover alleen bij 1e nr. album
Ik heb mijn coverflow helemaal in orde gemaakt. Maar in het normale afspeelvenster zie ik alleen bij het eerste nummer van het album de hoes, bij volgende nummers zie ik alleen het "prachtige" muzieknootje...
Wat kan ik hier aan doen behalve handmatig de goede hoes aan elk nummer toevoegen. ( ik was er eigelijk van uit gegaan dat iTunes dat automatisch zou doen) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je moet alle nummers van het betreffende album selecteren, rechtermuisknop dan info drukken, dan illustratie selecteren, en het vinkje (ander tabblad) deel van verzameling aanzetten. Dan komt het helemaal goed!!!
|
|
|||
|
|||
bedankt ik ga het vanmiddag proberen
|
|
|||
|
|||
het heeft helaas niet geholpen...
|
|
|||
|
|||
Ik heb op het moment "nog" geen iphone, maar wel een ipod met cover flow.
De manier die xa4 je heeft uitgelegd is 100% de manier waarop je een afbeelding toewijst aan een nummer, ik denk dat je zelf een klein foutje hebt gemaakt waardoor het niet werkt. Selecteer alle nummers rechtermuisknop op 1 nummer dan info >> vink afbeelding aan >> sleep afbeelding naar witte vak >> klik op OK |
|
|||
|
|||
Sorry wat ben ik weer dom geweest dat ik daar de hele tijd overheen heb gekeken
maarja normaal is het afbeelding vakje ook veel groter en staat het op een apparte tab. Maar nu weet ik het, het werkt en het komt helemaal goed (gaat alleen wel ff duren ) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Photo album net als bij IPAD? | themasterf | Muziek, foto & video | 0 | 15-04-11 09:26 |
Windows: Album niet herkend als 1 album | Maurice013 | iTunes | 12 | 10-03-11 13:41 |
Muziek: Raar probleem: Iphone beeld verkeerde album cover bij afspelen muziek | obi | Muziek, foto & video | 5 | 12-10-10 14:13 |
Slecht ontvangst alleen bij mij? | aaifoon | Odido (T-Mobile) | 11 | 16-08-10 19:27 |
Windows: beltoon twisted nerve alleen als album te koop? | noell | iTunes | 2 | 17-03-10 18:33 |
|
|