beltoon twisted nerve alleen als album te koop? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag de beltoon twisted nerve (dat fluitje van kill bill) op mijn iphone hebben maar in itunes kan ik alleen het hele album ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
beltoon twisted nerve alleen als album te koop?
Ik wil graag de beltoon twisted nerve (dat fluitje van kill bill) op mijn iphone hebben maar in itunes kan ik alleen het hele album kopen en niet dat ene nummer... Weet iemand hoe ik aan dit nummer kan komen? Ik heb namelijk niet zo'n zin om 12 euro te betalen voor 1 nummertje... (rest van het album hoef ik niet)
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Je zou natuurlijk ook gewoon het liedje kunnen *downloaden* en dan daarvan een beltoon maken met een van de uitstekende tutorials op deze website
|
Labels |
album, beltoon, iphone, itunes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Album niet herkend als 1 album | Maurice013 | iTunes | 12 | 10-03-11 13:41 |
Muziek: album als app? | stass | Muziek, foto & video | 0 | 29-07-10 00:10 |
Muziek: Albumcover alleen bij 1e nr. album | koenverbruggen | Muziek, foto & video | 5 | 21-09-09 18:54 |
als i k bel hoor ik geen toon overgaan alleen als ik luidspreker | ellendautzenberg | Archief | 2 | 01-09-09 10:21 |
Beltoon niet te horen alleen trillen. | gizmovideo | iPhone algemeen | 5 | 31-03-09 19:34 |
|
|