Beltoon niet te horen alleen trillen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Ik heb een vreemd probleem met de Iphone 3g 8Gb versie. Na verloop van tijd als het toestel aan staat (paar dagen), krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beltoon niet te horen alleen trillen.
Beste allemaal,
Ik heb een vreemd probleem met de Iphone 3g 8Gb versie. Na verloop van tijd als het toestel aan staat (paar dagen), krijg ik als ik telefoon krijg alleen de trilfunctie. Toestel staat echt op beltoon laten horen. Als ik het toestel dan reset, dan werkt alles weer naar behoren. Ik heb om mij heen gevraagd of anderen dat ook hebben en meerdere mensen hoor ik hier over, maar heb nog geen oplossing kunnen vinden hiervoor dan alleen het toestel uit te zetten en weer aan te zetten. Weet één van jullie hier een oplossing voor? Alvast bedankt. Stefan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heeft vaak te maken met de (ingang voor de) oordopjes. Gebruik je die? Kan het zijn dat je iPhone nog aan het spelen was toen je die er uit trok?
Een paar keer de stekker van de oordopjes er in en er weer uit trekken lost veelal het probleem op. Om te voorkomen dat het probleem weer optreedt eerst de iPodfunctie stoppen en pas dan de oordopjes verwijderen.
|
|||
|
|||
Of dat zo is (dat van ButhcerJF) kan je controleren door via je volume knoppen je iphone harder of zachter te zetten,
als er dan onderaan koptelefoon staat dan moet je idd je koptelefoon er een paar keer in en uit doen tot het er niet meer staat. |
|
|||
|
|||
Allemaal bedankt voor de antwoorden.
Ik ga kijken of dit het is, maar ik gebruik de ipodfunctie niet. Er staat ook geen muziek op de Iphone. Koptelefoon heeft nog nooit in de Iphone gezeten. Maar ik ga even proberen. Misschien dat er toch iets contact maakt. Bedankt. Stefan |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het komt door stof wat er in komt |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
sms tone op trillen zetten maar wel nog bel sound horen... | dell-eter | iPhone algemeen | 10 | 11-08-10 11:50 |
Na update iOS4 geen beltoon,enkel trillen. | tarantino | iPhone algemeen | 2 | 23-06-10 21:10 |
Af en toe geen beltoon en trillen bij oproep | evad | iPhone algemeen | 9 | 23-08-09 10:39 |
FW 2.1 gelukt alleen Iphone start niet op. Alleen logo en trillen. Help? | fillem | iPhone algemeen | 28 | 15-10-08 01:43 |
Bij gesprek alleen jezelf horen | DGCAR | iPhone algemeen | 3 | 10-09-08 16:31 |
|
|