Bij gesprek alleen jezelf horen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een 3G waarbij het veel voorkomt dat bij binnen en uitgaande gesprekken je alleen jezelf hoort. Dus Jehoort jezelf alleen versterkt door het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Bij gesprek alleen jezelf horen
Ik heb een 3G waarbij het veel voorkomt dat bij binnen en uitgaande gesprekken je alleen jezelf hoort.
Dus Jehoort jezelf alleen versterkt door het luistergedeelte en de andere kant hoor je dan niet. iemand dit ook al gehad ?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heb sinds 2 dagen precies hetzelfde, heel raar, heb een gejailbrakete 1g iphone met cydia en installer 2.0.2. Moet mijn telefoon dan opnieuw opstarten.hoop dat dit verholpen wordt met 2.1
|
|
||||
|
||||
Nee ik heb al 2.1 erop zitten dat gaat dus niet helpen.
Ga hem nu maar herstellen en ff niet jailbreaken kijken of het helpt. |
|
|||
|
|||
ja maar dat is niet de officieel 2.1 dus ik ga daar toch even op wachten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Melding 'Inkomend gesprek doorgeschakeld' bij inkomend gesprek | bjornpieneman | iPhone algemeen | 3 | 26-02-12 16:15 |
Bij het bellen krijg ik contact maar de ontvanger kan mij niet horen | Thompe | iPhone algemeen | 10 | 06-12-10 21:42 |
Beltoon niet te horen alleen trillen. | gizmovideo | iPhone algemeen | 5 | 31-03-09 19:34 |
Geen geluid bij oor, wel te horen aan de andere kant | dudematters | iPhone algemeen | 0 | 10-09-08 14:53 |
|
|