Melding 'Inkomend gesprek doorgeschakeld' bij inkomend gesprek discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds 3.1.2 het probleem (niet altijd, dat is het vreemde) dat als er gebeld wordt een popup komt. Deze popup zeg: inkomend gesprek ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Melding 'Inkomend gesprek doorgeschakeld' bij inkomend gesprek
Ik heb sinds 3.1.2 het probleem (niet altijd, dat is het vreemde) dat als er gebeld wordt een popup komt. Deze popup zeg: inkomend gesprek doorgeschakeld (zie bijlage)
De popup gaat na 2 of 3 seconden wel weg, maar zolang die popup er staat kan ik niet opnemen. Ik zal eerst op 'sluit' moeten drukken om vervolgens het inkomende gesprek aan te kunnen nemen. En, dit is alleen als de telefoon niet vergrendeld is. Kunnen deze meldingen uitgezet worden. Deze komen namelijk ook naar voren op het moment dat je een uitgaand gesprek gaat voeren. Hier moet je ook eerst de melding sluiten voordat je de opties kan bedienen. Bedankt alvast voor de reacties en oplossingen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb precies hetzelfde! ben ook wel benieuwd of er een oplossing voor is
|
|
|||
|
|||
@dj-j,
Kijk hier eens: https://forum.iculture.nl/f28/i...-weghalen.html Wat mij betreft kan ie op slot, stond al beschreven. |
|
||||
|
||||
Ik baal ervan; ik heb hetzelfde. En de link naar de oplossing hierboven is niet (meer) actief.
Verder zoeken op deze site levert geen oplossingen op? Wie weet er meer over? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Inkomend gesprek doorgeschakeld | Stevo | iPhone algemeen | 1 | 25-01-11 14:35 |
Achtergrond inkomend gesprek | Flipper01 | iPhone algemeen | 2 | 25-10-10 08:56 |
Pop-up loopt vast bij inkomend gesprek | arashrsf | iPhone algemeen | 0 | 05-09-10 00:47 |
Foto/Afbeelding inkomend gesprek | DaMeastro | Muziek, foto & video | 3 | 30-01-10 10:47 |
Crash bij inkomend gesprek VASTE nummers. | sNicker | iPhone algemeen | 3 | 29-01-10 16:22 |
|
|