Inkomend gesprek doorgeschakeld discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb proximus (alhoewel ik denk dat dit niet de oorzaak kan zijn) en nu heb ik volgende vraag. De telefoon van mijn werk staat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Inkomend gesprek doorgeschakeld
Ik heb proximus (alhoewel ik denk dat dit niet de oorzaak kan zijn) en nu heb ik volgende vraag.
De telefoon van mijn werk staat doorgeschakeld naar mijn iphone. Als ik een 15 tal oproepen heb gekregen, moet ik eerst 15 keer een popup 'inkomend gesprek doorgeschakeld' afsluiten alvorens ik iets met de telefoon kan doen. Nu wil ik eventueel zonder JB deze popup laten verdwijnen. Indien ik dit enkel via JB kan, hoop ik dat iemand mij kan helpen. grt Stevo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Mogelijk kan je via een code die melding laten stopzetten. Dat is een cijfercombi die Proximus je kan geven via de helpdesk vermoed ik. Iets in de richting van #12**12345*#
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Melding 'Inkomend gesprek doorgeschakeld' bij inkomend gesprek | bjornpieneman | iPhone algemeen | 3 | 26-02-12 16:15 |
Achtergrond inkomend gesprek | Flipper01 | iPhone algemeen | 2 | 25-10-10 08:56 |
Inkomend gesprek loopt vast | arashrsf | iPhone algemeen | 1 | 24-10-10 21:51 |
geluid inkomend gesprek regelen | lieflotje | iPhone algemeen | 3 | 28-08-10 11:08 |
groot nadeel doorgeschakeld gesprek | bennywins | iPhone algemeen | 0 | 09-08-08 20:47 |
|
|