Spotlight search glitch discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allemaal! Ik zat een beetje met m'n iPod te prutsen vandaag en toen ontdekte ik deze glitch: Hoe je hem krijgt is als volgt: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Dag allemaal!
Ik zat een beetje met m'n iPod te prutsen vandaag en toen ontdekte ik deze glitch: ![]() ![]() Hoe je hem krijgt is als volgt: Ga naar je beginscherm Druk op de Homeknop Op het moment dat je naar de Spotlight Search gaat, open je snel een mapje. Het is echt ontzettend moeilijk, dus je moet heel erg veel proberen om hem zo te krijgen. Timing is cruciaal. Voor zover ik weet kun je er niks nuttigs mee, maar grappig is het wel. |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik gebruik Folder Enhancer, en als ik dat doe krijg ik een scherm zonder iconen. Na een respring komen ze weer terug. Grappig hoor!
![]() En ook best handig! |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Spotlight werkt maar half. | Chrisl | Jailbreak apps en thema's | 17 | 16-09-10 22:33 |
iPhone: Spotlight killen. | Donstil | Jailbreak | 2 | 30-08-10 09:36 |
Zoeken met spotlight in Agenda | elviraoranje | iPhone Apps | 3 | 05-11-09 20:51 |
Mikey's iPhone - Glitch in iTunes of lol van een Dev? | Stiruam | iTunes | 3 | 04-08-08 04:44 |
|
|