Mikey's iPhone - Glitch in iTunes of lol van een Dev? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag gebeurde dit bij mij: Ik sync me iPhone met iTunes staat er ineens "Mikey's iPhone" nou mooi dat ik geen Mikey's ken en never ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Mikey's iPhone - Glitch in iTunes of lol van een Dev?
Vandaag gebeurde dit bij mij: Ik sync me iPhone met iTunes staat er ineens "Mikey's iPhone" nou mooi dat ik geen Mikey's ken en never ever dat er ooit een aan mijn iPhone heeft gezeten Gewoon ineens was het er... Ik heb de naam maar weer terug gewijzigt maar als je ff Google'd naar "Mikey's iPhone" zie je dat het veel vaker voor komt T zit dus in iTunes maar waarom zou Apple dit erin hebben gezet? Lol of ongeluk? meer mensen met deze "unieke" ervaring? Meld je
Greetz, Stiruam Laatst gewijzigd door Stiruam; 24-05-08 om 19:29. Reden: nals = als |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Uh lol ??
Dat heb ik nog nooit gehoord
|
|||
|
|||
ik had het ook vandaag viel me ook op dat het er stond meteen weer goed gezet maar wel raar.
|
|||
|
|||
Ook gehad.. Volgens mij door Youtube activator
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Spotlight search glitch | Jitse | iPhone algemeen | 1 | 25-01-11 15:00 |
170 Contact van klant import van een niet aan itunes gekoppelde iphone hoe?? | bruut | iTunes | 0 | 28-11-09 22:24 |
|
|