Mikey's iPhone - Glitch in iTunes of lol van een Dev? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag gebeurde dit bij mij: Ik sync me iPhone met iTunes staat er ineens "Mikey's iPhone" nou mooi dat ik geen Mikey's ken en never ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag gebeurde dit bij mij: Ik sync me iPhone met iTunes staat er ineens "Mikey's iPhone" nou mooi dat ik geen Mikey's ken en never ever dat er ooit een aan mijn iPhone heeft gezeten
![]() ![]() ![]() ![]() Greetz, Stiruam Laatst gewijzigd door Stiruam; 24-05-08 om 18:29. Reden: nals = als |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Uh lol ??
![]() Dat heb ik nog nooit gehoord ![]()
|
|||
|
|||
![]() ik had het ook vandaag viel me ook op dat het er stond meteen weer goed gezet maar wel raar.
|
|||
|
|||
![]() Ook gehad.. Volgens mij door Youtube activator
|
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Spotlight search glitch | Jitse | iPhone algemeen | 1 | 25-01-11 14:00 |
170 Contact van klant import van een niet aan itunes gekoppelde iphone hoe?? | bruut | iTunes | 0 | 28-11-09 21:24 |
|
|