170 Contact van klant import van een niet aan itunes gekoppelde iphone hoe?? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik moet een iPhone repareren voor een klant die een iphone heeft maar nooit aan zijn computer gehangen maar die iphone staat vol met 170 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
170 Contact van klant import van een niet aan itunes gekoppelde iphone hoe??
Ik moet een iPhone repareren voor een klant die een iphone heeft maar nooit aan zijn computer gehangen maar die iphone staat vol met 170 contacten die niet weg mogen hoe krijg ik die uit de telefoon??
Als ik hem met mijn mac sync dan zal die de inhoud wissen van de iphone en vervangen voor die op de mac. Wie kan me helpen??? Edit: Gaat met een app uit de appstore genaamt "Export Contacts" Laatst gewijzigd door bruut; 28-11-09 om 22:46. Reden: Opgelost |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
2 agendas 1 view hoe kopieren van items van een naar andere | andrepen | iTunes | 1 | 23-08-10 21:52 |
Laptop gechrashed, hoe krijg ik alles van mijn Iphone in een nieuwe itunes ? | ferry01 | Archief | 3 | 31-03-09 17:33 |
Itunes synct 1,..Gb van de 52Gb aan muziek niet | qboy | iTunes | 1 | 28-03-09 20:47 |
Windows: Hoe lang doet een backup van iTunes erover | ztrezz | iTunes | 24 | 28-01-09 00:24 |
Doorsturen van een contact per SMS | cort | iPhone algemeen | 1 | 12-08-08 12:06 |
|
|