2 agendas 1 view hoe kopieren van items van een naar andere discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb meerdere agenda's toegevoegd op mijn iPhone. Betreft een prive Google agenda en een algemene Google Agenda. Ik wil graag bepaalde items uit de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2 agendas 1 view hoe kopieren van items van een naar andere
Ik heb meerdere agenda's toegevoegd op mijn iPhone.
Betreft een prive Google agenda en een algemene Google Agenda. Ik wil graag bepaalde items uit de algemene agenda kopieren naar mijn prive agenda. Ik kan wel de agenda waarin een item is geplaatst wijzigen, maar niet kopieren (volgens mij..).... Iemand een idee ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kan volgens mij alleen op de PC
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps verplaatsen naar een andere pagina van Ipone 4. | amsterdam2226 | iPhone Apps | 10 | 08-12-10 16:58 |
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? | iken | Archief | 2 | 04-03-09 22:46 |
Hoe apps overzetten van iphone3g naar andere bibliotheek? | cappuccinotje | Archief | 2 | 11-12-08 15:01 |
mySMS: hoe kan ik een andere taal instellen (van en.lproj naar ru.lproj) | Skytiger | Jailbreak apps en thema's | 3 | 03-12-08 14:37 |
|
|