//

Kiezen wat je terugzet van backup

Kiezen wat je terugzet van backup discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik wou vragen of iemand toevallig een programma heeft (liefst voor windows) waarmee je zelf kan kiezen wat je terugzt na dat je een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-08-10, 22:55
Charnia Charnia is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard Kiezen wat je terugzet van backup

Hallo

Ik wou vragen of iemand toevallig een programma heeft (liefst voor windows) waarmee je zelf kan kiezen wat je terugzt na dat je een nieuwe FW op je ipod gezet hebt. Zo wil ik bijvoorbeeld niet mijn contacten en settings terugzetten maar wel mijn data van mijn applications en mijn foto's.

Bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-08-10, 01:28
Charnia Charnia is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

Is er dan echt zo geen programma? Dat moet toch ooit gemaakt zijn!
  #3  
Oud 21-08-10, 17:10
summervesta summervesta is offline
• iOS 4.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 8
Standaard

hoi kan iemand mij vertellen hoe ik een back up van de hele iphone maak ik wil hem namenlijk gaan jailbreaken, maar daarvoor wil ik eerst een backup maken

en weet iemand hoe je een iphone met versie4.0 kan jailbreaken. alvast bedankt
  #4  
Oud 23-08-10, 19:21
Charnia Charnia is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

Voor die vraag moet je eigenlijk een nieuwe discussie starten maar kom.

Als je de firmware van IOS4 hebt, druk je in itunes gewoon op restore tegelijk je shift inhoud. Dan kies je je firmware, en als je dat gedaan hebt zou itunes automatisch vragen voor een backup te maken voor het begint met de restore.

Voor de Jailbreak kan je gewoon naar jailbreakme.com gaan (via safari) en het zou dan gemakkelijk moeten gaan.

Ik hoop dat dit je geholpen heeft maar start in het vervolg wel een nieuwe discussie.
  #5  
Oud 23-08-10, 21:13
summervesta summervesta is offline
• iOS 4.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 8
Standaard

hoi ok dat wist ik niet wat betreft nieuwe discussie, maar waar vind ik de restore in itunes ??????? en mijn versie is 4.0 ik weet niet of dat ios is ik ben er nog niet zo bekent mee, maar in ieder geval bedankt voor jou reaktie
  #6  
Oud 24-08-10, 11:52
Charnia Charnia is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door summervesta Bekijk bericht
hoi ok dat wist ik niet wat betreft nieuwe discussie, maar waar vind ik de restore in itunes ??????? en mijn versie is 4.0 ik weet niet of dat ios is ik ben er nog niet zo bekent mee, maar in ieder geval bedankt voor jou reaktie
In dat geval moet je enkel naar jailbreakme.com gaan via safari.
Normaal gezien zou iTunes elke keer als je je ipod inplugd (dus als je synct) automatisch een reservekopie maken, dus dat zou automatisch moeten gebeuren.

De restore knop zou je nu niet moeten gebruiken, maar als je in itunes op je ipod drukt, zou er in het hoofdmenu de knop restore boven update moeten zijn.

En weer on-topic: Ik dacht nog te herinneren dat er een paar maanden geleden zo'n nieuws op iphoneclub kwam. Ik ben de naam nu wel vergeten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat wil jij het liefst nieuw bij de nieuwe ipad(3 OPTIES KIEZEN)? borgqueenx iPad algemeen 17 03-10-10 11:31
Backup van Backup :P Denneke Archief 1 02-11-09 20:50
Wat zou t toch fijn zijn zelf te kiezen voor roterend display Gabrie Archief 1 28-10-09 10:48
Wat nu !!!??? in de usa itunes kan ik niet meer "none" kiezen voor betalign? 4en Archief 16 21-03-08 18:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:15.