//

synchroniseren outlook 2007 onmogelijk? HELP

synchroniseren outlook 2007 onmogelijk? HELP discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb ondertussen op mijn laptop windows 7 staan, een laatste gelekte build versie 7057, en deze draait zo goed als perfect eigenlijk. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-03-09, 16:31
rikfrombelgium rikfrombelgium is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 200
Standaard Iphone syncen met outlook in Windows 7

hallo,


ik heb ondertussen op mijn laptop windows 7 staan, een laatste gelekte build versie 7057, en deze draait zo goed als perfect eigenlijk.

Ik heb echter 1 probleem. Uiteraard was alle software eraf en heb ik office en dus ook outlook 2007 er opnieuw moeten opzetten. Ik veronderstelde dat als ik de iphone aan outlook koppelde deze de agenda op m'n iphone wel zou overnemen ( dus van iphone naar outlook ) maar om de één of andere reden komt de lege agenda van mijn outlook er wel op bij mijn iphone, maar omgekeerd verschijnen de 2 agenda's op mijn iphone niet in outlook. Het vreemd is dat als ik sync, op het moment van syncen outlook wel openstaande kalendermeldingen geeft van die 2 agenda's.

Weet er mss iemand een oplossing voor dit probleem? Het is geen ramp want ik had m'n kalender gesync'd met mijn livemail account en werk nu gewoon met 2 aparte agenda's ( iphone en livecalendar) maar tzou iets makkelijker zijn uiteraard als outlook gewoon alles overnam.

grz
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-10-09, 11:01
eNorm eNorm is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 1
Standaard

Ik heb het zelfde probleem. Iemand al een oplossing?

thks
  #3  
Oud 29-11-09, 10:15
fouwzi fouwzi is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 2
Standaard synchroniseren outlook 2007 onmogelijk? HELP

Goedemorgen iedereen,

Wie o wie kan mij helpen? Ik heb sinds een week een nieuwe laptop die draait op Windows 7 (64 bit). Ik heb outlook 2007 en probeer al een heel week te synchroniseren met de iphone (3g t-mobile 16gb).

Ik heb alles geprobeerd, heel het internet afgezocht maar tevergeefs. Mijn telefoon synchroniseert wel maar de contacten van outlook komen er niet in. Voordat er contacten in mijn outlook stonden heb ik ook gesynchroniseerd en ben toen al mijn contacten op mijn iphone kwijt geraakt. Hierdoor dacht ik dat die goed synchroniseert omdat die mijn lege lijst van outlook op mijn ipone heeft gezet. Nu dat mijn contacten in outlook staan, krijg ik ze er alsnog niet op.

Kan iemand mij aub helpen? want heb bijna de neiging om mijn nieuwe laptop uit het raam te gooien.

Alvast bedankt
  #4  
Oud 29-11-09, 10:36
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 443
Standaard

Ik gebruiik ook windows 7 64 bits en outlook 2007. Geen enkel probleem met synchroniseren. Misschien itunes eens opnieuw instaleren?
  #5  
Oud 29-11-09, 10:48
fouwzi fouwzi is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 2
Standaard

dank je wil, maar dat heb ik zeker al 8 keer gedaan, heb het zelfs met een engelse versie geprobeerd.
  #6  
Oud 29-11-09, 11:10
mbln mbln is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 6
Standaard

- laatst ook dat probleem gehad. Ik had toen op een of andere manier 2 agenda's in Outlook. Eentje moet je er weggooien. Of
- Doe eens een export van de pst-file en daarna een import.
  #7  
Oud 29-11-09, 12:32
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

//Discussies samengevoegd.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
synchroniseren van iPhone met Outlook 2007 taken zonder Exchange snowseals iTunes 5 25-01-11 21:41
Outlook 2007 Synchroniseren met Itunes 10 Bacardi iTunes 3 07-11-10 13:02
iPhone synchroniseren met 2 verschillen Pc's (MS oulook 2007 en Ms Outlook 2003 Mr. Q. iTunes 0 11-10-09 20:24
synchroniseren iphone postbussen outlook 2007 CU26 iPhone algemeen 1 11-11-08 00:01
wil syncen met Outlook 2007 en niet outlook express gillio04 iPhone algemeen 8 28-04-08 11:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:32.