Album niet herkend als 1 album discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Als ik een album wil toevoegen aan itunes, dan sleep ik die map naar itunes maar soms maakt hij er 20 afzonderlijke albums van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Album niet herkend als 1 album
Hoi,
Als ik een album wil toevoegen aan itunes, dan sleep ik die map naar itunes maar soms maakt hij er 20 afzonderlijke albums van i.p.v. een album met 20 nummers.... Bij sommige albums gaat het wel goed maar niet bij allen. Hoe krijg ik het als 1 album zodat het niet zo slordig is? Ik krijg ook vaak een foutmelding dat de bibliotheek niet kan worden opgeslagen omdat ik te weinig bevoegdheden zou hebben.... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
bij de 20 losse nummers bij album artiest de juiste artiest invullen lost datprobleem op als het goed is
|
|
|||
|
|||
Dat heb ik nu gedaan maar nu zijn nummers 2 t/m 19 één album en nummer 1 is één album
Wat nu? |
|
|||
|
|||
Download : Transfer iPod to iTunes, copy iPod to PC and iPod to computer en je problemen zijn opgelost.
Je kan dan dmv Multi Edit alles van het album aanpassen. Zelfs de hoesjes zoekt hij op. Ik vind iTunes een ramp. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Duidelijk toch maar weer een reden dat ik meer op het forum moet lezen ipv alleen maar wanneer er een nieuw os + jailbreak uit is |
|
|||
|
|||
maja met copytrans ken je niet je agenda en zo syncen dus moet toch wel aan de itunes blijven. heb er zelf ook niet veel problemen mee. je moet ff weten hoe het werkt thats it
|
|
|||
|
|||
en ik zie dat je niet je apps kun syncen of zie ik wat over het hoofd? want dat zou ook wel handig zijn als dat niet meer via itunes moest. (want zit je toch ook met dat libary geneuzel? )
|
|
|||
|
|||
volgens mij kan dit inderdaad niet.
wat je wel kan doen is via comytrans zorgen dat het album wordt herkent als 1 album en dat die al je meta /1d3 tags goed zet. opslaan. de mp3 opnieuw inladen in itunes en kijken of het dan wel werkt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb Transfer iPod nu gedownl. en geopend, maar zie niets wat dit probleem oplost.. Al de tags zijn goed. En zou niet weten wat ik er nog aan kan veranderen. @Eentje: Jou oplossing wordt helaas lastig als het een verzamel CD is |
|
|||
|
|||
werkt prima weirdmano
verzamel album is meerdere artiesten ik weet het Artiest: Various Artists aub opgelost |
|
|||
|
|||
Zit met hetzelfde probleem zoals beschreven aan het begin van deze post. Loop met dit probleem vooral tegen verzamel CD's aan. Heb geprobeerd het op te lossen met Album artiest, helaas geen goed resultaat. Iemand nog een goede tip?
|
|
|||
|
|||
De ID3 tags moeten correct staan hiervoor. Dat houdt in Artiest ingevuld en Album artiest ingevuld. Als je verschillende artiesten op 1 album hebt dan denkt iTunes zonder album artiest dat het afzonderlijke albums zijn.
Bijvoorbeeld bij een Top40 verzamelcd zou dan iedere track als Album Artiest iets als: Various Artists of gewoon Various moeten hebben en als Albumnaam allemaal dezelfde albumnaam, zoiets als Hitzone 55. |
|
|||
|
|||
Probleem opgelost, dank voor de hulp!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Photo album net als bij IPAD? | themasterf | Muziek, foto & video | 0 | 15-04-11 09:26 |
Muziek: album als app? | stass | Muziek, foto & video | 0 | 29-07-10 00:10 |
Windows: beltoon twisted nerve alleen als album te koop? | noell | iTunes | 2 | 17-03-10 18:33 |
Album illustraties kloppen niet. | LaLena | iPhone algemeen | 1 | 18-06-09 00:45 |
Muziek: Iphone herkend de helft van mijn album covers niet | mikeness | Muziek, foto & video | 8 | 22-08-08 22:23 |
|
|