Album illustraties kloppen niet. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gek probleem. De album illustratie staan in mijn bibliotheek allemaal prima weergegeven maar op mijn iPhone staan sommige (maar niet alle) afbeeldingen bij het verkeerde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Album illustraties kloppen niet.
Gek probleem. De album illustratie staan in mijn bibliotheek allemaal prima weergegeven maar op mijn iPhone staan sommige (maar niet alle) afbeeldingen bij het verkeerde album. Dus bijvoorbeeld een afbeelding van een cd van Milow bij een album van Prince.
Geprobeerd dit op te lossen door opnieuw te sync'en maar het helpt geen donder. Tips anyone? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hhmm raar, je zou kunnen proberen om de afbeeldingen handmatig opnieuw in te stellen, op internet even de cover knippen, in itunes met rechtermuis op album klikken en info tonen, dan rechts onderin de cover plakken en op ok klikken!
hoop dat het werkt! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Album niet herkend als 1 album | Maurice013 | iTunes | 12 | 10-03-11 13:41 |
Mac OS X: Album illustraties ontbreken | Zeke_NL | iTunes | 1 | 01-08-10 01:40 |
Icoontjes kloppen niet na download. | Illias_070 | iPhone Apps | 3 | 10-10-09 21:10 |
Windows: album illustraties ophalen | xzero | iTunes | 24 | 03-10-08 21:42 |
|
|