Nieuwe appstore voorwaarden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het iemand opgevallen vanavond dat er nieuwe voorwaarden zijn gepubliceerd van de appstore (zie bijlage). 1 punt viel me overigens op (3e punt samenvattingen) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe appstore voorwaarden
Is het iemand opgevallen vanavond dat er nieuwe voorwaarden zijn gepubliceerd van de appstore (zie bijlage).
1 punt viel me overigens op (3e punt samenvattingen) Schijnbaar kunnen aanbieders nu ervoor zorgen dat een app maar eenmalig kan worden gedownload! (zie bijlage punt_3_samenvatting bijlage)
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Ervaringen
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Het gaat hierbij om in-app aankopen. De app zelf is wel vaker te downloaden zonder daarvoor opnieuw te moeten betalen
|
|||
|
|||
In App, niet met volledige apps. Bv. een levelpack, of een ebookmagazine.
edit; lol was too late |
|
|||
|
|||
Dat is niet zulk mooi nieuws als je bv in app kaarten van bv tom tom moet aanschaffen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe voorwaarden geacepteerd nu icoontje | boeda12 | iPhone Apps | 1 | 03-02-11 13:06 |
|
|