"Tikken" in geluid ATV2, wie is ermee bekend? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo beste ATV2 gebruikers, Ik ben heel tevreden met mijn ATV2, toch heb ik een, weliswaar klein, 'probleem'. Zoeken op dit forum heeft niets opgeleverd, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
"Tikken" in geluid ATV2, wie is ermee bekend?
Hallo beste ATV2 gebruikers,
Ik ben heel tevreden met mijn ATV2, toch heb ik een, weliswaar klein, 'probleem'. Zoeken op dit forum heeft niets opgeleverd, dus ik vrees dat het een redelijk uniek probleem is maar je weet maar nooit..... Bij het gebruik van puur alleen audio vanaf mijn Mac book Pro hoor ik een regelmatige 'tik' vanuit de boxen van mijn Bose 321. Verder is het geluid normaal. Het probleem is eenvoudig op te lossen door de optische kabel even eruit en erin te doen. Het geluid is daarna perfect. De volgende dag is het 'probleem' er weer. Is het de kabel?, de Bose? Of toch de ATV2?, wie heeft advies? Groet, Msim Apple TV2, MacBook Pro, Itouch 3e, Ipad, Bose 3-2-1 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb het probleem niet meer. Aan de reacties afgemeten, was ik ook de enige
De oplossing: Ik heb de setting 'Sluimer na' op 'nooit' gezet. Msim. |
Labels |
geluidsstoring, tikken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? | SpiritMuse | iTunes | 5 | 27-06-11 22:00 |
Wie ziet dit na het drukken op "home" na een zwart scherm? | Pear | iPhone algemeen | 4 | 13-06-10 23:09 |
Wie heeft er evaring met het "apn change" programma voor de iphone | sjaak75 | Archief | 1 | 12-07-09 13:30 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
Letter "O" heel lastig in te tikken.... | Franck | iPhone algemeen | 2 | 15-11-07 10:08 |
|
|