Atv 2 jailbreaken discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag heb ik de Atv 2 gekocht zonder te weten dat iTunes geen mkv en avi bestanden pakt. Echter is het wel mogelijk om de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Atv 2 jailbreaken
Vandaag heb ik de Atv 2 gekocht zonder te weten dat iTunes geen mkv en avi bestanden pakt. Echter is het wel mogelijk om de Atv te jailbreaken en heb ik 'm met mijn stomme kop Gé-update naar firmware 4.3.3.
Is het mogelijk om deze untetherd te jailbreaken? Het gaat er voor mij voornamelijk om bestanden in 1 keer te laten afspelen op mijn Atv 2. Gr. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ff heel andere vraag, welke software stond er op bij aankoop?
|
|
|||
|
|||
Poe Poe, daar heb ik niet op gelet. Ik denk 4.3.2.
|
|
|||
|
|||
Ook ik wil mijn ATV2 jailbreaken. Heb wel een update gedaan na aanschaf...
Is dat een probleem? |
|
||||
|
||||
Ligt een welke versie je er toen hebt op gzet. Wellicht kun je nu zonder updates t doen wel gewoon jailbreaken.
|
|
|||
|
|||
Ik heb gisteren atv2 bekochten daar staat op: 4.4.3. Probeer al hele nacht te jailbreaked maar het lukt niet helaas
|
|
|||
|
|||
Ik snap echt het voordeel niet van een niet gejailbreakte Atv. Je moet iedere keer mkv's conventeren naar een mp4.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb vandaag aTV Flash van Firecore (aTV Flash (black) | FireCore) via MacUpdate.com aangeschaft voor $22.46
Wist niet dat je dan ook nog vooraf moet jailbreaken.... Enfin, de handleiding is duidelijk (Engelstalig) en het werkt nu inmiddels fantastisch. Je moet wel uitgaan van ATV2 firmware 4.3 en niet 4.4.3, althans als je Plex wilt gebruiken. Eventueel ergens de juiste firmware vandaan halen (zie link op firecore website) en dubbelklikken. Hierdoor herstel je de eventueel geupdate firmware naar de versie die je gedownload hebt (4.3 in mijn geval). Ik had per abuis mijn nieuwe ATV2 geupdate naar 4.4.3 en moest het dus herstellen. Daarna ging het vlotjes. Vanuit de ATV2 kun je vervolgens via het menu "Maintenance" allerlei plugins installeren, waaronder Plex. Helemaal TOP! |
|
|||
|
|||
Een tethered jailbreak voor 4.4.3 is uit:
Jailbreaking 101 - Seas0nPass : FireCore Support Maar begrijp ik het goed als je met Seasonpass gaat Jailbreaken, je kan kiezen voor firmware 4.3 ? |
|
|||
|
|||
ja... volgens mij wel. ik heb nu untethered JB met 4.3
heb ATV2 zaterdag gekocht met 4.4.3. moet er wel bijzeggen dat JB heel erg makkelijk was maar dat de rest mij gewoon niet lukt... geen XMBC, Nitotv of wat dan ook |
|
|||
|
|||
Ik heb net gejailbreaked met Seasonpass, 4.3 staat nu op mijn ATV ipv 4.4.3
XBMC installatie ging ook vlekkeloos. Nadat je de jailbreak hebt gedaan en je ATV hebt geboot en netwerk hebt ingesteld zie je op je tv rechtsonderin een rood icoontje. Daarna moet je even de instructies van deze pagina volgen : HOW-TO:Install XBMC on Apple TV 2 - XBMC Let op dat het inlogpassword voor SSH 'alpine' is. Daar las ik eerst ook even overheen. You will be asked for a password: default password is alpine Ik probeer nu Couchsurfer te installeren, dat gaat minder makkelijk op een of andere manier.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ATV wel of niet? | MS23 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 17 | 25-03-12 23:38 |
Apple TV: ATV 2 Seas0nPass Jailbreak | milan13 | Jailbreak | 213 | 24-01-12 11:47 |
Amerikaanse ATV | ImprezaRH | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 06-11-11 15:28 |
ATV en iPhoto | Jurry80 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 27-10-11 22:28 |
2xl ATV OffRoad | marcellie | iPhone Apps | 2 | 07-01-10 17:56 |
|
|