Sint-zin in een Apple TV discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Als ik hier de jailbreak mogelijkheden lees van de Apple TV2 dan denk ik, omdat ik zo flink ben geweest, aan de goede Sint ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Sint-zin in een Apple TV
Hoi
Als ik hier de jailbreak mogelijkheden lees van de Apple TV2 dan denk ik, omdat ik zo flink ben geweest, aan de goede Sint ééntje te vragen Nu, om voor geen (zwarte piet) verassingen te komen staan hoor ik graag welke jailbreak methode nu de beste is en welke programma's de maximale functionaliteit uit de Apple TV kunnen toveren. Dus alvorens mijn brief aan de Sint op te maken roep ik jullie hulp in om geen (kat) in de zwarte-piet zak aan te open. (graag met duidelijke info hoe te jailbreaken / programma's erop te zetten) Ik zal u dankbaar zijn !!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Begin maar eerst met:
Jailbreaking 101 - Seas0nPass : FireCore Support stap 2: http://sliced-apple.com/2011/06/17/h...r-apple-t-v-2/ Laatst gewijzigd door Smilyfox; 04-12-11 om 02:04. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
heb zo geen zin in een error code... | hansIphone3g | iPhone algemeen | 5 | 18-09-11 17:53 |
iPhone 4 in Mobistar Center Sint-Truiden | marcoklein | Koopinformatie België | 17 | 06-10-10 22:02 |
Hoe één zin heel veel duidelijk kan maken... | ℜuben | Chat en geruchten | 7 | 16-05-09 14:44 |
|
|