//

Quartz skin / Onbekend probleem

Quartz skin / Onbekend probleem discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben vandaag de hele dag bezig geweest om XBMC te installeren en moet zeggen dat ik onder de indruk ben wat erop staat ! ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-12-11, 17:34
Samfisher1988 Samfisher1988 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard Quartz skin / Onbekend probleem

Ik ben vandaag de hele dag bezig geweest om XBMC te installeren en moet zeggen dat ik onder de indruk ben wat erop staat ! wat een mooi systeem.

Alleen heb ik 2 problemen. Mijn grootste probleem is dat de films meestal niet beginnen af te spelen. Hij buffert de films wel een minuut en soms komt er een zandloper rechts in het scherm, daarna begint hij de film af te spelen. Bij mij gebeurt dat echter meestal niet en blijft hij gewoon in Apple tv staan

Is het misschien een oplossing dat ik de quartz skin erop zet ? Ik heb de allernieuwst nightly al geïnstalleerd.

Ik ben echt ten einde raad. Wil zo graag beginnen met de gigantische database films.

Alvast bedankt voor de hulp !!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[Skype] "onbekend" nummer Skype-out toch niet zo onbekend? gls iPhone Apps 0 09-11-11 22:14
Speck Pixel Skin HD iPhone 4 Tunix iPhone accessoires en onderdelen 11 22-10-10 10:37
Zelf een skin maken JungleMan iPhone algemeen 0 08-11-07 09:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:53.