AppleTV 2 icm. Externe HD discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen Dames en Heren, Ik heb de vraag al een aantal keer voorbij zien komen, maar helaas is het mij nog niet helemaal duidelijk. Is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
AppleTV 2 icm. Externe HD
Goedemorgen Dames en Heren,
Ik heb de vraag al een aantal keer voorbij zien komen, maar helaas is het mij nog niet helemaal duidelijk. Is het mogelijk met de AppleTV 2 een externe HD aan te sluiten en daar vanaf films en muziek af te spelen? Allemaal alvast erg bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
volgens mij (maar ik ben ook nieuw in de ATV2 wereld) kan dat alleen met een zg NAS schijf (dus HD met netwerkaansluiting)
|
|
||||
|
||||
Rechtstreeks aansluiten kan inderdaad niet.
Maar zoals johnnybt al zegt. Een gedeelde netwerkschijf benaderen en vandaar streamen werkt perfect. |
|
||||
|
||||
Ik doe het in combinatie met Synology, en ATV Flash Black werkt perfect, ik had hier voor een WD TV Live Hub dat was echt niks tegenover deze combinatie!
|
Labels |
appletv, externe hd |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
For those who have already updgraded to AppleTV 4.4. Seas0npass is still working | damel | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 4 | 01-12-11 21:55 |
Apple TV: Appletv met 4.3_8F305 jailbreaken? | Fool | Jailbreak | 7 | 13-07-11 11:26 |
iPad: ipad Wi-Fi icm externe gps. Jailbreak nodig? | pinokkia | Jailbreak | 7 | 16-06-11 17:25 |
Ipad en appleTV, wat kan nu al? | haroldv | iPad algemeen | 59 | 12-05-11 23:06 |
Mac OS X: iPhone synchroniseren werkt niet icm externe harde schijf | JustOleg | iTunes | 0 | 09-11-09 17:03 |
|
|