Apple tv streamen discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond Ik wil graag lyon tegen zagreb kijken dus ik heb sport 1 gekocht voor op me pc want via ipad doet het niet geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple tv streamen
Goedenavond
Ik wil graag lyon tegen zagreb kijken dus ik heb sport 1 gekocht voor op me pc want via ipad doet het niet geen flash. Maar ik krijg dat icoontje niet op me pc om naar me apple tv te streamen wat ik wel heb met me ipad2. Iemand een idee? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
dubbel klik op de home button bij de ipad 1
dubbelklik op de home button en dan helemaal naar links bij de ipad2 succes flea |
|
|||
|
|||
Ja die wist ik al maar moet vanaf me pc naar me apple tv streamen is dat mogelijk?
Tnx |
|
||||
|
||||
Dat kan vanuit iTunes. Maar wat jij wil is volgens mij niet mogelijk.
|
|||
|
|||
Oke bedankt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Streamen naar Apple TV | Moesje18 | Apple TV - 1e generatie | 3 | 28-01-14 15:07 |
van mac naar XBMC--Apple TV2 streamen | Geert1976 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 24-06-11 16:04 |
|
|