audio kabel discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek me te pletter,welke audio kabel kan ik best kopen voor de apple tv te verbinden met mijn surround systeem? mvg PS.Ik zou deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
audio kabel
Ik zoek me te pletter,welke audio kabel kan ik best kopen voor de apple tv te verbinden met mijn surround systeem?
mvg PS.Ik zou deze willen bestellen bij pixmania,daar staat de ATV voor een mooi prijsje |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
In de ATV kan alleen maar een hdmi en een optical kabel veel meer blijft er dus niet over...
|
|
|||
|
|||
Bedankt
Het zal pixmania toch niet worden,het opsturen wordt te duur. Maandag zelf maar gaan halen bij een andere winkel of toch maar online? |
|
||||
|
||||
Ik weet niet of ze in Ergens een Apple Reseller hebben? anders zou je hem ook daar kunnen kopen 119 euro's
Een HDMI kabel kost ± 20 euro En een optische kabel kost ± 40 euro |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 audio kabel | master | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 26-10-11 10:53 |
AirPlay audio | Jeroen0704 | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 16-07-11 17:52 |
Belkin audio video kabel word niet ondersteund..... | conner | iPad algemeen | 1 | 13-01-11 13:26 |
Ds audio Synology | melenroom | iPhone Apps | 5 | 31-03-10 12:12 |
Audio AUX kabel voor de tomtom carkit | Konfu | Archief | 3 | 18-11-09 17:53 |
|
|