Apple TV2 Jailbreak (FW en MC Model) discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door WPT Of als een start onderbreker ;-) Ps. wordt er wel nog een 4.4 untethered verwacht? Lekker op 4.3 laten staan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan pas update doen naar 444 Steeds een reboot doen werkt niet of je moet constant de stroom erop hebben, maar bij een eventuele vast lopen, moet je dus reboot doen met seasonpass. Voor mij teveel handelingen. Vandaar ook, beter op 4.3 laten draaien. Mogelijk downgrade doen met ifaith en ireb |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik draai op 4.4.4. Is de laatste po2g untethered jailbreak voor A4 devices ook geschikt voor deze versie?
|
|
|||
|
|||
Probeer de nieuwe redsnow
|
|
|||
|
|||
ben eigenlijk ook benieuwd of de nieuwe jailbreak kan toegepast worden op de 4.4.4 .
Mss dat iemand met meer ervaring wil mededelen of het lukt en hoe het moet? Momenteel draai ik de 4.3 met jailbreak |
|
||||
|
||||
Ik zou ook graag de laatste firmware willen met een jailbreak.
Ik gebruik nu aTV Flash Black met daarin dan XBMC en dit werkt perfect voor mij. Wat ik wel mis is de functie naar mijn iCloud toe. ik woon in België en maak reeds gebruik van iTunes Match. gezien ik echter met een gejailbreakte ATV zit heb ik de functie naar mijn iCloud niet op mijn ATV, zodoende kan ik dus mijn muziek nog niet benaderen op de Cloud :-/
|
|||
|
|||
Citaat:
raar ik dacht dat ATV Flash Black juist xbmc niet ondersteunde ? |
|
||||
|
||||
ik heb XBMC vanuit aTV Flash geïnstalleerd en deze werkt beter dan de media-speler van aTV Flash (waar ik buffering-problemen heb)
kijk maar eens op de website van aTV Flash: Add More Apps Extend the functionality even further by adding applications such as Firefox, Hotspot Shield, XBMC and Boxee. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Als je aTV Flash hebt en er is een nieuwe versie dan krijg je te zien 'update' dan kan je in de 'oude' versie gewoon een update uitvoeren zonder opnieuw te moeten installeren.
Makkelijker gaat niet ... Ik wacht hoopvol op de untethered jailbreak van de nieuwste versie zodta ik kan gebruik maken van iCloud (iTunes Match) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple TV2 kopen maar jailbreak wel mogelijk? | stefaaaan | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 15 | 10-10-11 11:27 |
ipad2 - apple tv2 | hvdl | iPad algemeen | 8 | 23-07-11 12:01 |
Apple tv2 is niet herkenbaar | roderick | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 13-07-11 18:05 |
SSH op Apple TV2 | Lucien1966 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 10-07-11 17:37 |
Apple TV: Redsnow Apple TV2 | haroldv | Jailbreak | 2 | 30-01-11 22:49 |
|
|