Apple TV2 Jailbreak (FW en MC Model) discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een apple TV besteld, volgensmij is het MC model, van ipod weet ik nog dat je MC heel moeilijk kan jalbreaken, is dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple TV2 Jailbreak (FW en MC Model)
Ik heb een apple TV besteld, volgensmij is het MC model, van ipod weet ik nog dat je MC heel moeilijk kan jalbreaken, is dit bij ATV2 ook?
en kan ik de laatste firmware van ATV2 uberhaupt al jailbreaken? bedankt Rick |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan 4.4.4 tethered jailbreaken. Lukt met elke ATV2.
|
|
|||
|
|||
Tethered is toch niet handig?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik kan dus wel afsluiten of hoe dat dan ook heet op da ding, zolang ik stroom er niet afhaal?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Thanks. Kan nu niet wachten tot ie binnen is (4-10 werkdagen). Heb nu al xbmc en icefilms op laptop. Maar dit word stuk fijner
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 december 2011 om 19:23 ---------- Kan iemand voor mij de must have apps/programmas zeggen voor mijn (dan dus jailbroken) ATV 2. Xbmc en icefilms uiteraard Maar je hebt er meer. Zie er af en toe wat voorbijkomen zoals navix ofzoiets. maar als iemand een lijstje van must haves kan geven is dat wel chill Laatst gewijzigd door RickL; 19-12-11 om 20:24. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je moet downgrade doen naar 4.3 die is untethered.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Wat is dan het probleem van tethered??
|
|
||||
|
||||
Als je hem zonder stroom zet moet je hem aan je mac/pc hangen om hem terug op te starten.
Gelukkig zet je dat ding bijna nooit zonder stroom. |
|
|||
|
|||
Vraagje, moet je m alleen aan de mac/pc hangen als de Apple Tv van de stroom af is geweest of ook als je hem reboot? Xbmc wil soms wel eens vastlopen (Icefilms of Navi-X), en dan moet ik hem rebooten (Menu + down)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als ik mijn atv2 straks binnen heb en hij is 4.3. Kan ik dan het beste 4.3 laten en jailbreaken of 4.4.4 opdaten en tethered doen?
Voegt 4.4.4 veel toe? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Je moet gewoon een handje helpen om hem terug op te starten. Het is zoals een auto waarvan het contact stuk is. Die kan je ook duwen om hem te starten |
|
||||
|
||||
Of als een start onderbreker ;-)
Ps. wordt er wel nog een 4.4 untethered verwacht? |
|
|||
|
|||
Niet meer van toepassing.
Laatst gewijzigd door Armando; 25-12-11 om 13:41. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple TV2 kopen maar jailbreak wel mogelijk? | stefaaaan | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 15 | 10-10-11 11:27 |
ipad2 - apple tv2 | hvdl | iPad algemeen | 8 | 23-07-11 12:01 |
Apple tv2 is niet herkenbaar | roderick | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 13-07-11 18:05 |
SSH op Apple TV2 | Lucien1966 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 10-07-11 17:37 |
Apple TV: Redsnow Apple TV2 | haroldv | Jailbreak | 2 | 30-01-11 22:49 |
|
|