Usb type op AppleTV 2G discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Jongens en Meisjes hier even een vraag welke ik eigenlijk nergens goed kan terug vinden sinds vandaag een Atv en echt heel gaaf maar nou ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Usb type op AppleTV 2G
Jongens en Meisjes
hier even een vraag welke ik eigenlijk nergens goed kan terug vinden sinds vandaag een Atv en echt heel gaaf maar nou wil hem Jailbreaken nou heb ik daar een kabel voor nodig en begreep dat dit een Micro usb moet zijn ik heb dus lopen zoeken op internet maar je hebt er twee en kan nergens ondekken welke het nou is dus dus dus : is het nou een micro usb A of een Micro USb B type op de ATV dus een type A micro usb of een type B wil er morgen een gaan halen vandaar ik dit vraag alvast bedankt voor het lezen en hoor graag van jullie prettige dagen gewenst alvast voor iedereen hier |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Op de Apple TV 2 zit een Micro B type. De kabels hierboven zijn allebei een USB A male - USB micro B.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 december 2011 om 20:54 ---------- Voorbeelden: USB Micro A USB Micro B Apple TV 2
|
|||
|
|||
Okee harstikke bedankt voor je snelle reactie
dan weet ik wat ik moet hebben morgen als ik op kabeljacht gaat super top en nogmaals bedankt voor je reply waardeer ik ten zeerste |
|
||||
|
||||
Volgens mij heb ik type A neem je ATV gewoon mee naar de winkel!
|
|
||||
|
||||
Type A aan de kant van de pc... Micro type A past niet in de Apple TV 2.
|
|
|||
|
|||
vrijdag 23 dec gehaald en was idd een micro B
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Firmware nieuwe appleTV | Ipoelie | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 11-12-11 14:53 |
iphone type | henkjan1234 | iPhone algemeen | 5 | 08-12-11 23:26 |
AppleTV 2 icm. Externe HD | pixelperfect | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 06-12-11 22:20 |
Apple TV: Jailbreak 8f455 voor appletv | Fool | Jailbreak | 1 | 31-08-11 17:52 |
Apple TV: Appletv met 4.3_8F305 jailbreaken? | Fool | Jailbreak | 7 | 13-07-11 11:26 |
|
|