Uitzending gemist in XBMC / aTV Flash Black. discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie helpt mij om Uitzending gemist op mijn Apple TV te krijgen? Weet dat het via iPhone / iPad kan, maar wil graag via XBMC ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Uitzending gemist in XBMC / aTV Flash Black.
Wie helpt mij om Uitzending gemist op mijn Apple TV te krijgen?
Weet dat het via iPhone / iPad kan, maar wil graag via XBMC / aTV Flash. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ben ik ook benieuwd naar.
|
|
|||
|
|||
Xot:UZG plugin installeren
Unofficial add-on repositories - XBMC en dan de onderste Of direct link hier http://www.rieter.net/ext/?uri=http:...tory-1.0.1.zip En de officiële homepage XOT:Uzg - Rieter.NET |
|
|||
|
|||
uitzending gemist niet gelukt
Kan dit maby instappen uitgelegd worden a.u.b.
heb de link gevonden in navi heb ook op instal gedrukt. vervolgens vind ik hem ook bij mijn add-ons maar niet bij de rest Dus zie wel icefilms staan en nos, omroep 24 en youtube ect ect dus volgens mij heb ik een stap gemist alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
hahaha als ik het had geweten zou ik het uiteraard niet vragen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En er staat hier op het forum best wel veel uitleg over hoe *.zip bestanden te installeren op de ATV2 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Geen ervaring met Navi-x, ik zweer bij XBMC
|
|
|||
|
|||
Ik heb XBMC
|
|
|||
|
|||
Is nu wel gelukt .. Eindelijk ! Maar of het nou echt een toegevoegde waarde is ?.!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Uitzending gemist via de ipad-2 naar de ATV-2 | andrejanssen | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 7 | 22-12-11 23:19 |
Nieuwe ATV Flash Black | Dommass | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 20-08-11 02:39 |
|
|