avi bestanden streamen van de windows computer naar xbmc op apple tv2 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) goede middag, ik heb een gejailbreakte apple tv2 met ios 4.4.4 en heb hier nu xbmc op gezet. nu wil ik graag zoals ik eerder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
avi bestanden streamen van de windows computer naar xbmc op apple tv2
goede middag,
ik heb een gejailbreakte apple tv2 met ios 4.4.4 en heb hier nu xbmc op gezet. nu wil ik graag zoals ik eerder met air video deed naar mijn niet gejailbreakte apple tv2 weer mijn avi film bestanden streamen naar mijn tv vai de apple tv met xbmc er op. kan iemand mij eens uitleggen hoe ik dit kan instellen? ik zag ook iets van icefilms is dit ook zoiets als bovengenoemd? gr Peter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
http://forum.xbmc.org/showthread.php?t=113249
|
|||
|
|||
Citaat:
dus welke programma kan ik dan gebruiken ? ik heb putty en Winscp gr peter |
|
||||
|
||||
Citaat:
Connectie maken met je ATV2 |
|
|||
|
|||
nu heb ik inmiddels via Winscp het zip file overgebracht naar de map privat\var\mobile in de apple ttv en in dezipfile met adonmanager geinstaleerd maar bij adons\video adons zie ik dus geen icefilms staan wat doe ik nu nog verkeerd?
|
|
||||
|
||||
XBMC opstarten via ATV2----->System--->Add-ons---->install from zip file--->XBMC opnieuw opstarten
|
|
|||
|
|||
Citaat:
nu heb ik nog veel films op mijn coputer staan is het mogelijk om die ook nog af te spelen met icefilm ? gr peter |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dus dat staat los van Icefilms.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ibooks bestanden van Ipad naar Computer | rozentuintje | iPad algemeen | 1 | 28-08-11 19:32 |
van mac naar XBMC--Apple TV2 streamen | Geert1976 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 24-06-11 16:04 |
Bestanden overzetten van Iphone naar computer | Caszje | iTunes | 3 | 22-03-11 16:04 |
|
|