apple tv wat kan ik ermee?? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) goedemiddag ik heb een vraagje ik zit erover te denken om een apple tv te kopen/ maar wat kan ik er eigenlijk mee,ik zie het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
apple tv wat kan ik ermee??
goedemiddag
ik heb een vraagje ik zit erover te denken om een apple tv te kopen/ maar wat kan ik er eigenlijk mee,ik zie het meer als gadget en heb er nog geen ervaringen mee en ken ook niemand die er een heeft. wat kan ik bv na een jailbreak.ik lees van alles over xbmc en atv flash. krijg ik na de jailbreak een app-je zoals cydia of zo en dat ik dat zo allemaal kan installeren? wie o wie heeft er wat antwoorden. mvg martijn de keijzer |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
En daarom een slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iCloud nu officieel actief: wat kan je ermee? | iCulture | iCloud | 33 | 29-11-12 18:21 |
Wat kan ik nu op mijn Apple TV2 zetten na de jaelbreake | peterksr | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 13 | 22-10-11 18:50 |
iPhone doorgeven aan vriendin!? Wat kan, wat niet? | aspers | iPhone algemeen | 3 | 05-10-11 21:45 |
Gejailbreakt, Wat nu? Wat kan ik allemaal doen? | umiyz | Jailbreak apps en thema's | 1 | 03-05-10 16:21 |
|
|