Apple TV blijft hangen na update discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren mijn Apple TV 2 geupdate. Update proces leek goed te gaan. Alleen bij het opstarten blijft op het scherm een Apple logo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple TV blijft hangen na update
Ik heb gisteren mijn Apple TV 2 geupdate. Update proces leek goed te gaan. Alleen bij het opstarten blijft op het scherm een Apple logo staan en gebeurt er verder niets. Ik heb de stroom er al afgehaald, maar dat helpt niets.
Herkent iemand dit probleem? Wat nu te doen? Ik heb volgens mij helaas geen kabel om hem aan mijn macbook te hangen (die zat er niet bij?). |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je een harde reset geprobeerd?
Anders zul je toch een micro USB kabel moeten halen om de Apple TV te herstellen mbv iTunes.
|
|||
|
|||
Ik ga eerst maar een harde reset proberen
|
|
|||
|
|||
heb je hem nog aan de gang gekregen en hoe
|
|
|||
|
|||
Toch maar een kabeltje gekocht, aan iTunes gehangen en hersteld. En inmiddels werkt het weer. Blijft natuurlijk wel een raar verhaal...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: update blijft hangen? | Trikz | iTunes | 6 | 02-05-12 23:50 |
Apple TV2 blijft hangen na update | rjmeijer1973 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 01-11-11 20:30 |
Na update in CYDIA blijft Iphone hangen op APPLE logo | pdewildt | Jailbreak apps en thema's | 0 | 14-05-10 12:41 |
Iphone blijft hangen na update | valiechemicalie | Archief | 1 | 09-03-08 22:16 |
|
|