update blijft hangen? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik ben mijn iphone aan het updaten maar hij blijft al een half uur hangen op het apple scherm met een update balk, dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
update blijft hangen?
hallo ik ben mijn iphone aan het updaten maar hij blijft al een half uur hangen op het apple scherm met een update balk, dat is toch niet goed lijkt mij ofwel soms?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
jeps, hier van t zelfde, geeft telkens een foutmelding dat hij de server van apple niet kan bereiken
|
|
|||
|
|||
nou nee daar ben ik al voorbij, ik ben al echt aan het updaten, en dan trek ik de kabel eruit krijg ik een code 14
|
|
|||
|
|||
hier hetzelfde probleem...
|
|
|||
|
|||
Bij mij blijft de update hangen op het moment dat ie een reservekopie maakt. Nog meer mensen met dit probleem? Hoe kan dit verholpen worden?
|
|
|||
|
|||
die van mij bleef hangen op het update scherm. de balk loopt niet vol en krijgt geen contact met de computer
hij is ook niet uit te zetten ik vraag me af of en hoe dit verholpen kan worden |
|
|||
|
|||
Misschien heb je hier wat aan
iTunes for Windows: iTunes cannot contact the iPhone, iPad, or iPod software update server Lang leve Google |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Update naar 4.0.1 blijft hangen op 3G | forrestgumpx | iPhone algemeen | 8 | 27-07-10 12:18 |
Cydia blijft hangen na update | aeger | Archief | 1 | 11-11-09 15:18 |
AIM appstore update blijft hangen | Duude | iPhone Apps | 3 | 29-06-09 17:19 |
Cydia blijft hangen bij update | Nilles | Jailbreak apps en thema's | 23 | 04-09-08 00:45 |
Iphone blijft hangen na update | valiechemicalie | Archief | 1 | 09-03-08 22:16 |
|
|