//

Itunes foutmelding 26, kan Iphone niet herstellen

Itunes foutmelding 26, kan Iphone niet herstellen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeiemorgen, Ik heb onlangs een Iphone 4s aangeschaft en ben er dolblij mee. Ik geef vol gas met dat ding en gebruik het haast overal. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-12-11, 17:01
straffehond straffehond is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Standaard Itunes foutmelding 26, kan Iphone niet herstellen

Goeiemorgen,

Ik heb onlangs een Iphone 4s aangeschaft en ben er dolblij mee. Ik geef vol gas met dat ding en gebruik het haast overal.

Alleen werd het ding gisteravond 'onwel'; hij moest verbonden worden met Itunes om hersteld te worden. Prima, ik dat ding in mijn computer gestoken en op 'herstel' geklikt, maar tijdens het proces gaf hij een foutmelding dat de Iphone niet hersteld kon worden (foutmelding 26, die ik nergens op internet kon vinden).

Nu ligt hij in 'coma'; hij doet het nog wel maar hij kan helemaal niks meer. Weten jullie hoe ik dit op kan lossen? Dat zou helemaal geweldig zijn!

-Mike
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-05-12, 16:09
HenkCorte HenkCorte is offline
• iOS 3.1.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 1
Standaard

Hoi Mike,

Ik heb hier eenzelfde probleem met een Ipad1.....Ik krijg alleen nog maar het logo om met Itunes te verbinden, that's it. Meer niet. Ben jij er al uit?
Groeten, Henk
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Itunes kan de inhoud van Iphone niet lezen - druk op herstellen laurensvos iTunes 4 15-10-11 11:48
Foutmelding -1 Iphone kan ik niet herstellen wous5 iPhone algemeen 7 14-10-11 09:13
Windows: iTunes geeft bij herstellen iPhone kan niet worden hersteld. slinky89 iTunes 1 30-03-11 00:53
iTunes kan iphone niet herstellen borgqueenx iTunes 0 24-06-10 17:04
Itunes foutmelding(6) bij herstellen iphone firmwire juulie Unlock [archief] 12 12-05-08 02:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:36.