Itunes foutmelding 26, kan Iphone niet herstellen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeiemorgen, Ik heb onlangs een Iphone 4s aangeschaft en ben er dolblij mee. Ik geef vol gas met dat ding en gebruik het haast overal. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes foutmelding 26, kan Iphone niet herstellen
Goeiemorgen,
Ik heb onlangs een Iphone 4s aangeschaft en ben er dolblij mee. Ik geef vol gas met dat ding en gebruik het haast overal. Alleen werd het ding gisteravond 'onwel'; hij moest verbonden worden met Itunes om hersteld te worden. Prima, ik dat ding in mijn computer gestoken en op 'herstel' geklikt, maar tijdens het proces gaf hij een foutmelding dat de Iphone niet hersteld kon worden (foutmelding 26, die ik nergens op internet kon vinden). Nu ligt hij in 'coma'; hij doet het nog wel maar hij kan helemaal niks meer. Weten jullie hoe ik dit op kan lossen? Dat zou helemaal geweldig zijn! -Mike |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoi Mike,
Ik heb hier eenzelfde probleem met een Ipad1.....Ik krijg alleen nog maar het logo om met Itunes te verbinden, that's it. Meer niet. Ben jij er al uit? Groeten, Henk |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Itunes kan de inhoud van Iphone niet lezen - druk op herstellen | laurensvos | iTunes | 4 | 15-10-11 11:48 |
Foutmelding -1 Iphone kan ik niet herstellen | wous5 | iPhone algemeen | 7 | 14-10-11 09:13 |
Windows: iTunes geeft bij herstellen iPhone kan niet worden hersteld. | slinky89 | iTunes | 1 | 30-03-11 00:53 |
iTunes kan iphone niet herstellen | borgqueenx | iTunes | 0 | 24-06-10 17:04 |
Itunes foutmelding(6) bij herstellen iphone firmwire | juulie | Unlock [archief] | 12 | 12-05-08 02:11 |
|
|