//

Itunes kan de inhoud van Iphone niet lezen - druk op herstellen

Itunes kan de inhoud van Iphone niet lezen - druk op herstellen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) beste allemaal, wie kan me helpen met het volgende: Ik sluit net, zoals anders, mijn iphone aan op mijn laptop en ik krijg opeens de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-07-08, 16:22
laurensvos laurensvos is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Dordrecht
Berichten: 13
Question Probleem: Itunes kan de inhoud van Iphone niet lezen - druk op herstellen

beste allemaal, wie kan me helpen met het volgende:
Ik sluit net, zoals anders, mijn iphone aan op mijn laptop en ik krijg opeens de volgende mededeling:

Itunes kan de inhoud van de Iphone niet lezen. Ga naar de tab samenvatting in de iphone voorkeuren en klik op herstellen om de fabrieksinstellingen vd Iphone te herstellen

Jullie zullen snappen, dat ik dat liever niet doe, dus als iemand een oplossing heeft? ik draai op XP met itunes 7.6 en 1.1.4 op mijn Iphone?

ik ben benieuwd en hoop dat jullie me kunnen helpen, want ik sync ook altijd mijn Outlook agenda met mijn Iphone om zo nooit wat te vergeten
groetjes
Laurens

PS Ik zie nu dus ook dat alle muziek van mijn Iphone verdwenen is. Iemand een oplossing voordat ik op herstellen druk - ben ik dan ook echt alles kwijt??? (Customize/BossPrefs/etcetcetcetc) thanks
PS2 Bossprefs geeft nog wel aan dat er zo'n 7GB gebruikt wordt, maar zie dit dus niet terug in mijn muzieklijst.....
PS3 stel ik moet herstellen, wat ben ik dan kwijt/heb ik nog?
PS4 ik heb op het forum gezocht, maar vond geen eenduidige oplossing, mocht ik hem gemist hebben - mijn excuses.
THANKS

Laatst gewijzigd door laurensvos; 04-07-08 om 17:14.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-12-08, 00:51
belmaniak belmaniak is offline
• iOS 4.3.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 39
Stuur een bericht via MSN naar belmaniak
Standaard

Damned,

ik heb ineens ook zomaar die domme foutmelding en heb geen zin om een herstel te gaan doen.

Wat is er nu weer aan de hand ?
  #3  
Oud 27-12-08, 00:27
ekobiker ekobiker is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: antwerpen
Berichten: 4
Standaard

inderdaad, ik heb ook dezelfde foutmelding en ben ook al mijn muziekbestanden op mijn Iphone kwijt. heb al een paar keer itunes afgehaald van mijn computer en terug op gezet, maar dit hielp niet. wat nu?
  #4  
Oud 07-01-09, 23:40
belmaniak belmaniak is offline
• iOS 4.3.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 39
Stuur een bericht via MSN naar belmaniak
Standaard

Het beste is om uiteindelijk opnieuw te jailbreaken, als je tenminste de nodige backups hebt gemaakt.
  #5  
Oud 15-10-11, 11:48
andy1983 andy1983 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 9
Standaard

Ik heb ook al een aantal dagen deze foutmelding en ik wordt er wel een beetje moedeloos van, want nu heb ik een iphone zonder apps, mijn muziek staat er wel op alleen me apps niet, en dan is een iphone toch een stuk minder interresant! btw ik kan hem nog nie jailbreaken want ik wacht op de untreaded jailbreak! Iemand al een oplossing?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Error: iTunes kan de inhoud van iPhone niet lezen Almo iTunes 37 12-07-11 21:54
kan inhoud ipad niet lezen gieleke6 iPad algemeen 2 12-09-10 12:51
Windows: Itunes kan muziek niet lezen van hardeschijf Sildehaan iTunes 0 29-07-10 16:26
itunes kan de inhoud van de iphone niet lezen vdbiezen iTunes 0 07-01-10 23:25
iPhone: Itunes kan de inhoud van de Iphone niet lezen. marijnhoetjes Jailbreak 0 07-01-10 20:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:07.