synchroniseren Iphone IOS5 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Heb net IOS 5 op mn Iphone gezet, maar ben nu al mn apps kwijt, wat doe ik fout? Ben ik een instelling in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
synchroniseren Iphone IOS5
Hoi,
Heb net IOS 5 op mn Iphone gezet, maar ben nu al mn apps kwijt, wat doe ik fout? Ben ik een instelling in Itunes vergeten? Wie kan me helpen, zodat ik mn Ipad 2 niet ver$$$$ Alvast bedankt, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je tijdens instalatie op nieuwe instalatie gedrukt of op reserve kopie gebruiken?Gewoon op herstellen drukken.
|
|
||||
|
||||
als het goed is heeft itunes een back up gemaakt voordat je de update deed, deze moet je nog terugzetten.
in itunes op herstellen klikken en de laatste back up selekteren, al je apps enzo worden dan weer terug gezet |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone werkt niet na installeren iOS5 | clairecynthia | iPhone algemeen | 6 | 04-01-12 00:57 |
Internet trager door ios5 iPhone 4 | Erhan | iPhone algemeen | 0 | 15-10-11 00:34 |
iPhone crasht na upgrade naar iOS5 | Paul57 | iPhone algemeen | 0 | 13-10-11 23:23 |
Werkt de iOs5 GM jailbreak ook op de iOs5 Final? | benna | Jailbreak | 3 | 12-10-11 20:38 |
iPhone 4 iOS5 Beta 1 naar iOS5 Beta 2 updaten probleem | iOS5 | iPhone algemeen | 19 | 30-06-11 16:18 |
|
|