//

iPhone crasht na upgrade naar iOS5

iPhone crasht na upgrade naar iOS5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) iPhone 3GS; 16 GB Vandaag heb ik iOS5 geïnstalleerd. Enige moeite gehad om iCloud goed te activeren, omdat ik al MobileMe had en dan wil ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-10-11, 23:23
Paul57 Paul57 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Unhappy iPhone crasht na upgrade naar iOS5

iPhone 3GS; 16 GB

Vandaag heb ik iOS5 geïnstalleerd. Enige moeite gehad om iCloud goed te activeren, omdat ik al MobileMe had en dan wil hij perse dat emailadres gebruiken en niet mijn echte AppleID. Maar goed, alle aanwijzingen opgevolgd en toen dacht ik dat alles functioneerde.

Maar ik blijk grote problemen te hebben met de belfunctie. Ik kan niet meer klikken op een gemiste oproep; dan bevriest alles. Andere keren blijft het hele telefoonscherm leeg.

Ook mijn Adresboek functioneert niet meer: klikken op een naam doet niets, ik krijg geen gegevens te zien, niet als ik het vanuit de telefoonfunctie benader, noch rechtstreeks.

Ik heb in iTunes de Herstelfunctie geactiveerd en alles opnieuw geïnstalleerd, maar dat verandert niets.

Help, mijn telefoon doet het niet meer!!
Ik heb geen idee meer wat ik nog kan doen.
Tot nu toe kom ik nog geen andere meldingen tegen over dit verschijnsel.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
ios5



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Jailbreak, van 4.2.1 naar ios5? pompino Jailbreak 8 15-10-11 16:23
IOS5 GM naar IOS 5 official? donfrank0 iPhone algemeen 29 13-10-11 00:52
Werkt de iOs5 GM jailbreak ook op de iOs5 Final? benna Jailbreak 3 12-10-11 20:38
Upgraden naar iOS5 Kevin iPhone algemeen 33 12-10-11 12:34
iPhone 4 iOS5 Beta 1 naar iOS5 Beta 2 updaten probleem iOS5 iPhone algemeen 19 30-06-11 16:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:53.